Yeni araçların donanımlarından sunulan hizmetlere birçok alanda çalışanların yetkinliklerini geliştirmeyi hedefleyen kampın sonunda ise başarılı olan katılımcılara ‘Aslan 1’ sertifikası verildi.
Ticari araçların köklü ve güçlü markası MAN, müşteri memnuniyeti odaklı hizmet kalitesini eğitimlerle daha da ileri taşımayı sürdürüyor. Müşterilerine en iyi hizmeti sunma hedefiyle çalışan MAN, bu kapsamda başlattığı ‘Aslan Eğitimleri’ serisinin ilki olan ‘Aslan 1’ eğitimini Antalya’da gerçekleştirdi. 21-24 Mayıs tarihleri arasında düzenlenen ‘Aslan 1’ eğitimine MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş.’nin yetkili bayi ve merkez şubelerindeki satış ekipleri katıldı.
Eğitimde başarılı olan çalışanlara ‘Aslan 1’ sertifikası verildi
Teknik ve sosyal becerilerini geliştirmeye yönelik verilen eğitimlerde çalışanlar, MY24 model kamyon ve çekiciler hakkındaki bilgi ve donanımlarını artırmanın yanında, müşteri yönetim sistemleri, teknik hizmetler, garanti hizmetleri, 2. el gibi satış süreçlerindeki yetkinliklerini artıran birçok başlıkta eğitimi aldı. Katılımcılar, birim yöneticileri ve MAN Akademi’nin uzmanları eşliğinde, araç içinde yapılan eğitimlerle de aldıkları teorik bilgileri pratiğe aktarma fırsatı buldu.
2024 yılı ‘Aslan 1’ eğitiminin son gününde gerçekleştirilen ve tüm süreçte verilen temel bilgileri sorgulayan değerlendirmenin sonucunda da başarılır olan katılımcılara ‘Aslan 1’ sertifikası verildi. Değerlendirmede çalışanların aldıkları yüksek not ortalaması ve %90’ı aşan başarı oranı MAN yönetici ve eğitmenlerini de memnun etti. İlgili birim yöneticilerinin konuşmacı olarak yer aldığı eğitim kampına 70 çalışan katıldı. Bu eğitimlerin ikinci adımı olan ve satış sürecindeki kritik noktalara odaklanmayı amaçlayan ‘Aslan 2’ eğitiminin de ileri bir tarihte verilmesi planlanıyor.
“Hizmet kalitemizi daha da ileri taşımak adına kendimizi sürekli geliştiriyoruz”
MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş. Genel Müdürü Tuncay Bekiroğlu, eğitim kampının çok verimli geçtiğini belirterek, şunları söyledi:
“Müşterilerini ‘Yaşam Boyu İş Ortağı’ olarak gören ve verdiği hizmette de bu anlayışla hareket eden bir büyük aileyiz. Bizi rakiplerimizden ayrıştıran bu hizmet kalitemizi daha da yukarılara taşımak için de kendimizi sürekli geliştiriyoruz. Düzenlediğimiz bu eğitimlerle çalışanlarımızın teknik ve sosyal becerilerini geliştiriyor, onların en yeni ve güncel bilgileri almalarını sağlıyoruz. Özellikle hızlı gelişen teknolojiyle birlikte araçlardaki geliştirmelerde çok hızlanmış durumda. Bu eğitimlerle ayrıca çalışanlarımızın bu geliştirmelere hakim olmalarını sağlıyoruz.
Antalya’da düzenlediğimiz bu üç günlük kampımızda da arkadaşlarımız müşteri yönetim sistemlerinden teknik hizmetlere, garanti hizmetlerinden 2. El satış süreçlerine birbirinden farklı alanlarda yetkinliklerini geliştirme ve son yenilikler hakkında bilgilerini tazeleme fırsatı buldular. Eğitim kampımızın sonunda yapılan değerlendirmelerde arkadaşlarımızın ulaştığı yüksek başarı oranı, bu üç günün ne kadar verimli geçtiğini açıkça ortaya koyuyor. Ben bu eğitim kampına katılan tüm çalışanlarımıza teşekkür ediyor, sertifika alan arkadaşlarımızı da tebrik ediyorum.”
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |