MAN yetkili servisleri ile MAN Kamyon ve Otobüs Tic. A.Ş. ekibinin tam katılımı ile düzenlenen yetkili servisler toplantısında konuşan MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş. Satış Sonrası Hizmetler Grup Müdürü Can Cansu, satış sonrası hizmetler konusunda hedeflerinin müşterileri için mükemmeli sürekli kılmak olduğunu vurguladı. Konuşmasında, “Servis Değerlendirme ve Geliştirme Sistemi” hakkında bilgi veren Cansu, “MAN Kamyon ve Otobüs Tic. A.Ş. Satış Sonrası Hizmetler Bölümü olarak yılda en az iki kere tüm servisleri ölçülebilir kriterler üzerinden değerlendiriyoruz. Servis Değerlendirme ve Geliştirme Sistemi ile yapılan bu değerlendirmeler neticesinde, yüksek dereceler alan servislerimizi altı ayda bir prim ve çeşitli organizasyonlar ile ödüllendiriyoruz” dedi.
Servis Değerlendirme ve Geliştirme Sistemi aracılığı ile müşteri memnuniyeti konusunda çıtayı en yukarı taşıdıklarını ifade eden Cansu, “MAN olarak uyguladığımız bu sistemde yer alan yedek parça, müşteri memnuniyeti, teknik kapasite, servis süreçleri, servis hedefleri ve tesis ana başlıkları 1000 puan üzerinden değerlendiriliyor. Bu değerlendirmede servislerimiz kendi aralarında kıyasıya yarışıyor” dedi.
2012 yılının ilk yarısında, müşteri memnuniyeti ölçümlerinde Hatay'da bulunan Mahanoğlu Otomotiv birinci olurken, Samsun'da bulunan Kamer Otomotiv ikinci ve Denizli'de bulunan Can Kardeşler Otomotiv üçüncü oldu. Servis değerlendirmelerinde ise İzmir'de bulunan MAPAR Otomotiv birinci, Hatay'da bulunan Mahanoğlu ikinci, Denizli'de bulunan Can Kardeşler Otomotiv ise üçüncü oldu.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |