Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
English
Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
3 Nisan 2012 Salı - 11:30

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNDE ÜSTÜN HİZMET ÖDÜLÜ OPET’İN

KalDer (Kalite Derneği) tarafından ölçümlenen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nde değerlendirmenin yapıldığı altı yıldan bu yana, alanlarında birinci olanlara verilen “Üstün Hizmet Ödülü”nü akaryakıt sektöründe OPET aldı. Müşteri beklentilerini en üst seviyede karşılayan ve sürdürülebilir kılan markalara verilen “Üstün Hizmet Ödülü”nün simgesi siyah heykelcik, dün akşam gerçekleştirilen gala gecesi ile KalDer Başkanı Hamdi Doğan tarafından OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca’ya takdim edildi. Cüneyt Ağca, “Başarımızı kalıcı hale getirmekten gurur duyuyoruz” dedi.

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNDE ÜSTÜN HİZMET ÖDÜLÜ OPET’İN

Akaryakıt sektöründe altı kez müşteri memnuniyeti en yüksek marka seçilen OPET, KalDer tarafından üst üste aldığı birincilikleri nedeniyle “Üstün Hizmet Ödülü aldı”. Ritz Carlton’da düzenlenen törende OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, Siyah Heykelcik Ödülü’nü KalDer Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Doğan’ın elinden aldı.
 
Cüneyt Ağca: Müşterilerimizin memnuniyetini artırmaya devam edeceğiz
 
OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, bu ödülün aldıkları diğer ödüllerin arasında ayrıcalıklı bir yere sahip olacağını belirterek şunları söyledi: “KalDer’in müşteri memnuniyetini ölçümlemeye başladığı ilk yıldan bu yana aralıksız olarak sektörümüzde müşterilerini en fazla memnun eden marka seçilmekten büyük bir mutluluk ve gurur duyuyoruz. Yenilikçi yaklaşımımız, ürün ve hizmet kalitemizdeki üstünlüğümüz, müşteri memnuniyetine verdiğimiz önemle, OPET olarak başarımızı kalıcı hale getirdik. Önümüzdeki dönemde de yeni istasyonlarımız, güler yüzlü ve çalışkan hizmet ekibimiz, yüksek kaliteli ürünlerimiz, farklı hizmetlerimiz ve topluma karşı görevlerimizi yerine getirmemizi sağlayan sosyal sorumluluk bilincimizle çalışmalarımızı sürdürerek, müşterilerimizin memnuniyetini artırmaya devam edeceğiz.”
 
OPET’le “Kusursuza Yolculuk”
 
2006 yılından bu yana altı yıldır üstüste liderliği elinde bulunduran OPET, “Kusursuza Yolculuk” başlığı altında çağrı merkezi hizmetleri, istasyon hizmetleri ve online hizmetlerden oluşan koşulsuz müşteri memnuniyeti anlayışı ile fark yaratmaya devam ediyor. OPET Çağrı Merkezi, 444 OPET (6738) hattında 7/24 hizmet sunarak tüm çağrılar titizlikle değerlendiriliyor ve eksiksiz teknik altyapı ile tüm müşterileri için çözüm üretiyor.
 
Araştırma 81 ilde yapılıyor
 
Türkiye Kalite Derneği (KalDer) tarafından altı yıldır ölçümlenen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi, 81 ilde 8 bin 685 tüketiciyle bilgisayar destekli telefon anketi (CATI) yapılarak tamamlanıyor. Tüketicilerin 34 markanın ürün ve hizmetlerinden memnuniyeti sayısal olarak belirleniyor. Çalışma, müşteri beklentileri, algılanan kalite, algılanan değer ile müşteri memnuniyeti arasındaki nedensel ilişkiyi, diğer taraftan da müşteri memnuniyeti ile müşteri şikayetleri ve müşteri bağlılığı arasındaki sonuç ilişkisini gösteriyor. TMME, Müşteri Memnuniyetinin zaman içindeki eğilimlerinin izlenmesi, müşteri bağlılığı, buna bağlı olarak karlılık ve rekabet edebilirlik hakkında önemli bilgiler veriyor.

 
SİZ YANITLADINIZ, BİZ YAYINLIYORUZ
 
Özkaymak tüm filosunu NEOPLAN ile yeniliyor
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
SİZ YANITLADINIZ, BİZ YAYINLIYORUZ
Kamyonum Dergisi yaptığı araştırma dosyalarıyla, röportajlarla haberlerle ...
Türkiye-Gürcistan Kara Ulaştırması Karma Komisyon Toplantısı Ankara’da gerçekleştirildi
Türkiye Gürcistan KUKK Toplantısında Türk Heyetine Karayolu Düzenleme ...
Avrupa pazarına Türkiye damgası!
MODER Başkanı Hüseyin Kış, ekonomik yerli otomobil üretilmesi durumunda ...
 
''Katil yakıt'' kullanımı artıyor!
TESK Genel Başkanı Palandöken: Akaryakıta yapılan zamlar, 10 numara yağa talebi artırıyor.
‘HARFİYAT KAMYONCULARI KAMYONCU ESNAFI ARASINDA EN MAĞDUR KESİM’
KAMYONUM Dergisi kamyoncunun sesi olmaya devam ediyor. Yaptığımız araştırma ...
OMSAN Lojistik İş Ortaklarını Ödüllendirdi…
“OMSAN Lojistik, 29.03.2012 tarihinde düzenlediği bir törenle iş ortaklarını ...
 
BELEDİYELERİN GÖZÜ ISUZU’DA
Antalya Expo Center’de bu yıl üçüncüsü düzenlenen Anfaş City Expo 2012 ...
ALANYA’YI CITIBUS’LAR TAŞIYACAK
Anadolu Isuzu’nun çağdaş ve modern yolcu taşımacılığı için tasarladığı ...
Goodyear alan filolar, Samsung akıllı cep telefonu ve Samsung Tablet PC kazanıyor.
Goodyear 8 Mart’ta başlayan ve filolara yönelik hazırladığı kampanyasıyla, ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Vize İçin Çözüm Önerileri
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
haberler trucktreylerkamyoncunewssrcKamyonfahrerbus