Akaryakıt sektöründe altı kez müşteri memnuniyeti en yüksek marka seçilen OPET, KalDer tarafından üst üste aldığı birincilikleri nedeniyle “Üstün Hizmet Ödülü aldı”. Ritz Carlton’da düzenlenen törende OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, Siyah Heykelcik Ödülü’nü KalDer Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Doğan’ın elinden aldı.
Cüneyt Ağca: Müşterilerimizin memnuniyetini artırmaya devam edeceğiz
OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, bu ödülün aldıkları diğer ödüllerin arasında ayrıcalıklı bir yere sahip olacağını belirterek şunları söyledi: “KalDer’in müşteri memnuniyetini ölçümlemeye başladığı ilk yıldan bu yana aralıksız olarak sektörümüzde müşterilerini en fazla memnun eden marka seçilmekten büyük bir mutluluk ve gurur duyuyoruz. Yenilikçi yaklaşımımız, ürün ve hizmet kalitemizdeki üstünlüğümüz, müşteri memnuniyetine verdiğimiz önemle, OPET olarak başarımızı kalıcı hale getirdik. Önümüzdeki dönemde de yeni istasyonlarımız, güler yüzlü ve çalışkan hizmet ekibimiz, yüksek kaliteli ürünlerimiz, farklı hizmetlerimiz ve topluma karşı görevlerimizi yerine getirmemizi sağlayan sosyal sorumluluk bilincimizle çalışmalarımızı sürdürerek, müşterilerimizin memnuniyetini artırmaya devam edeceğiz.”
OPET’le “Kusursuza Yolculuk”
2006 yılından bu yana altı yıldır üstüste liderliği elinde bulunduran OPET, “Kusursuza Yolculuk” başlığı altında çağrı merkezi hizmetleri, istasyon hizmetleri ve online hizmetlerden oluşan koşulsuz müşteri memnuniyeti anlayışı ile fark yaratmaya devam ediyor. OPET Çağrı Merkezi, 444 OPET (6738) hattında 7/24 hizmet sunarak tüm çağrılar titizlikle değerlendiriliyor ve eksiksiz teknik altyapı ile tüm müşterileri için çözüm üretiyor.
Araştırma 81 ilde yapılıyor
Türkiye Kalite Derneği (KalDer) tarafından altı yıldır ölçümlenen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi, 81 ilde 8 bin 685 tüketiciyle bilgisayar destekli telefon anketi (CATI) yapılarak tamamlanıyor. Tüketicilerin 34 markanın ürün ve hizmetlerinden memnuniyeti sayısal olarak belirleniyor. Çalışma, müşteri beklentileri, algılanan kalite, algılanan değer ile müşteri memnuniyeti arasındaki nedensel ilişkiyi, diğer taraftan da müşteri memnuniyeti ile müşteri şikayetleri ve müşteri bağlılığı arasındaki sonuç ilişkisini gösteriyor. TMME, Müşteri Memnuniyetinin zaman içindeki eğilimlerinin izlenmesi, müşteri bağlılığı, buna bağlı olarak karlılık ve rekabet edebilirlik hakkında önemli bilgiler veriyor.