Günümüzde global ticaretin yaygınlaşması rekabet şartlarını sertleştirmekte bu durum kuruluşların en önemli varlık sebebi olan müşteri kavramını daha da önemli kılmakta ve müşterilerin beklenti ve şikayetlerine gösterilen hassasiyeti arttırmaktadır.
Mars Logistics, sektöründe daha iyi ve daha güvenilir hizmet vermek amacıyla ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Standardı kapsamında, şirket içerisinde uygulanmakta olan müşteri geri bildirim sürecinin mevcut durumunu gözden geçirdi ve sadece şikayetlerin değil, Mars Logistics’e ulaştırılan her türlü geri bildirimin daha sistematik, daha güvenilir ve müşteri taleplerine anında cevap verilebilecek şekilde yeniden düzenlenmesi sağladı. Bu çalışmalar süresince Mars Logistics, web sitesinde müşteri geri bildirim sürecini anlatan bir kılavuz yayınlandı, şirkette ilgili bölümlerde kullanılan tüm dokümanlar gözden geçirildi, şirket içinde kullanılmakta olan yazılımlar standardın gerekliliklerine göre yeniden tasarlandıve şirket çalışanlarına eğitimler verilerek müşteri memnuniyeti konusundaki bilinç düzeyinin arttırılması sağlandı.