Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
28 Mayıs 2024 Salı - 14:13

Mercedes-Benz Actros

Mercedes-Benz Actros'un Hikayesi Mercedes-Benz Actros, Mercedes-Benz tarafından tasarlanan, geliştirilen ve pazarlanan bir ağır kamyondur. İlk olarak 1995 yılında Mercedes-Benz MP1 tanıtılmıştır. Günümüzde 4.Nesil MP4 modeli ile üretilmekte ve satılmaktadır. Genellikle uzun mesafe nakliyelerde, ağır görev araçlarının dağıtım ve nakliyesinde ve yapı malzemelerinin nakliyesinde kullanılmaktadır.

Mercedes-Benz Actros

TASARIM

Actros, 1995 yılından beri üretilmektedir. Bu süre esnasında ilk üç nesil makyajlama operasyonu, dördüncü nesil baştan aşağı yenilenme geçirmiştir. Buna karşın MP1'in çizgileri korunmaktadır. Actros 4 farklı kabin türü ile üretilmektedir.

KABİN

  • S Sürücü Kabini: Çimento kamyonları gibi günlük çalışma ve inşaat araçları için tasarlanmıştır. Çalışmalar arazide yapıldığından dolayı Off-Road prensibiyle tasarlanmıştır, belirgin ölçüde altı yüksektir ve metal tamponlara sahiptir.
  • M Sürücü Kabini: Ağır yüklü dağıtım ve inşaat işleri için tasarlanmıştır ancak S kabin gibi Off-Road düzenine sahip değildir.
  • L Sürücü Kabini: Uzun mesafeli taşımacılık ve daha geniş bir mekana ihtiyaç duyulan kullanımlar içindir. Otomobil taşıyıcılar için ayriyeten üretilmektedir.
  • LH Megaspace Sürücü Kabini: Uluslararası uzun mesafeli taşımacılıklar için tasarlanmıştır.

Kabin Donanımları

Telligent seviye ayarlı kullanım paneli, araca dorsenin takılması esnasında şoförün uzaktan kumanda ile takma işlemini kumanda edebilmesini sağlar. Megaspace kabinli modellerde eşya gözü çok daha fazladır. Süspansiyonlu koltuklar, kademesiz çok fonksiyonlu direksiyon simidi (10 ila 42 derece arasında), isteğe bağlı olarak normal, yeşil veya mavi gece lambaları, hem içeriden hem de dışarıdan erişilebilen eşya gözü, güneş perdeleri ve sürüş yardımcısı gibi donanımların birçoğu kabinlerin içerisinde mevcuttur.

Teknik Özellikler

Actros'lar, Türkiye'de 320 ila 551 PS arasında değişen 7 farklı motor seçeneğiyle, 12 ve 16 manuel vites ila Mercedes Powershift şanzıman ile 3 farklı şanzıman seçeneğiyle satılmaktadır. Türevlerine göre şasi türü, aks mesafeleri ve teker çekişleri değişkenlik gösterir. Tonaja bağlı olarak 7mm, 8 mm, 9,5 mm ve inşaat sahası araçlar için takviyeler ile birlikte 9,5 mm olmak üzere 4 farklı taşıyıcı kalınlığı mevcuttur. Yükleme hacminin önceliğine göre alçak veya yüksek şasili Actros'lar tercih edilmektedir.

BUGÜNÜN ACTROS'U

UZUN YOL TAŞIMACILIĞININ YILDIZI: ACTROS.

Diğerlerinin henüz konuştuklarını bugünden yapan bir kamyon. Actros uzun yol taşımacılığında sürekli artan talepleri karşılıyor. Odak noktanız ister ekonomiklik, konfor, güvenlik veya güvenilirlik olsun, Actros size bunu sunar.

2 veya 4 körüklü olmak üzere iki farklı havalı süspansiyon türüne; çelik/çelik, çelik/hava veya hava/hava olmak üzere üç farklı süspansiyon seçeneğine sahiptir. Stabilizör (Viraj Denge Çubuğu) viraj dönülürken oluşan savrulmaları önler. ABS, ASR ve Telligent fren sistemi bütün Actros'larda standarttır.

YÜKSEK EMNİYET.

Sürücüyü, aracı ve diğer trafik katılımcılarını koruyun; bunun için Actros'ta standart donanım olarak çok sayıda güvenlik yapı modülü vardır. Dijital asistanlar sürücülerin sorumluluğunu almaz, ancak kritik durumlarda sürücüyü etkili bir şekilde destekleyebilir.

KONFORUN YENİ BOYUTU.

Konfor sürücü verimliliğini artırır ve yorgunluğu önler. Her ikisi de özellikle uzun yol taşımacılığında çok önemlidir, bu nedenle Actros'ta hareket özgürlüğü ve atmosfer büyük önem taşır. Pratik günlük sürüş koşullarına uyumlu bir şekilde yerleştirilmiştir.

İLK GÜNDEN İTİBAREN TASARRUFLU.

Bu kamyon özellikle yüksek ekonomiklik sunuyor. Actros uzun yol taşımacılığında güvenilir ve yakıt tasarruflu araç teknolojisini, düşük maliyetleri ve yüksek kazançları temsil eder. Kısacası: Daha fazla verimlilik. Düşük yakıt tüketimi, kamyonun ekonomikliğine belirleyici bir katkı sağlayabilir. Actros'un günlük kullanımda kanıtladığı ve 3. nesil OM 471 motorla daha da geliştirilebilen bir özellik.

DAHA FAZLA MOTOR.

Dinamik, tasarruflu, ekonomik: OM 471 motorun 3. nesli, yeni sürüş hissini optimize edilmiş performansla birleştiriyor.

TEKNİK DEĞERLER.

Actros yenilikçi teknolojisi sayesinde uzun yol taşımacılığında olduğu kadar ağır dağıtım taşımacılığında da etkileyici. Actros tasarruflu ve güvenilir Euro VI motorları ve ayrıca sekiz sürücü kabini seçeneği ile birlikte neredeyse her talep için bir çözüm sunar.

kaynak:wikipedi/MERCEDES-BENZ TÜRKİYE

 

 
Kia EV3 Sınıfının Ötesinde Elektrikli SUV Deneyimi Sunuyor
 
RETARDER / HIZ KESİCİ NEDİR?
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
BOMAG, Müteahhitlerin Kenti Ankara’ya ÇIKARMA YAPTI!
Bomag, İş Ortaklarıyla Ankara’da Buluştu! Türkiye temsilciliği Marubeni ...
Mercedes-Benz eCitaro Fuel Cell
Mercedes-Benz eCitaro Fuel Cell’e ''Yılın Otobüsü'' ve ''Yılın Çevre Dostu ...
Opel’in Modern Tasarımlı Yeni Nesil Hafif Ticari Araçları Türkiye’de!
Alman otomotiv üreticisi Opel, yeni nesil hafif ticari araçlarını Türkiye’de ...
 
Quick Finans Avrupa'nın Lider Treyler Üreticisi KRONE'nin Türkiye'de Finansman Partneri Oldu
Quick Finans Genel Müdürü Nihat Karadağ, "KRONE ve Quick Finans iş birliğinin ...
Mercedes-Benz Türk, Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı Geleceğin Hekimleri Yıldız Kızlarla Kutladı
Mercedes-Benz Türk, Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği ile 20 yıldır sürdürdüğü ...
Volvo Trucks’ın Yeni Aero Serisi, İlk Sürüş Denemelerinden Tam Not Aldı
Volvo Trucks Aero Serisi’nin tüm dünyadan ve Türkiye’den basın mensuplarının ...
 
Karsan 2024 Yılının En Yenilikçi Markası Seçildi!
Avrupa başta olmak üzere dünyada toplu ulaşımın elektrikli, otonom ve ...
Scania’dan, Geleceğin Teminatı Çocuklar İçin Sürdürülebilirlik Etkinliği
Scania, çocukların sürdürülebilirlik farkındalığının arttırılması ve gelecek ...
Almanya’da Kademe Rüzgarı
Almanya Münih’te düzenlenen ve sektörün en büyük su, kanalizasyon, atık ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
srcnews haberler türkiyeKamyonsondakikadikkatşoförkamyonum