Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
26 Kasım 2018 Pazartesi - 13:40

Mercedes-Benz Türk, Conecto Modelini Ankara’da Tanıttı

Mercedes-Benz Türk, dünyanın en modern otobüs fabrikalarından olan Hoşdere Otobüs Fabrikası’nda ürettiği ve 2016 yılında yenilediği şehir içi otobüs modeli Conecto’yu Ankara’da bulunan kamu kurumları ve halk otobüsü işletmecilerine tanıtmak amacıyla 21 Kasım tarihinde Ankara Atlıspor Kulübü’nde bir etkinlik düzenleyerek gün boyunca150 kişiyi ağırladı.

Mercedes-Benz Türk, Conecto Modelini Ankara’da Tanıttı

Mercedes-Benz Türk Otobüs Pazarlama ve Satış Direktörü Alper Kurt’un katıldığı etkinlikte Mercedes-Benz Türk Şehir içi ve Kamu Satış Grup Müdürü Yusuf Adıgüzel de aracın tanıtımını yaparak katılımcıların sorularını yanıtladı.

Yeni Euro 6 motoru, reküperasyon modülü ve ileri teknolojisi ile yakıt ekonomisinde sınıfının standartlarını belirleyen Conecto’da solo ve körüklü olmak üzere iki farklı tip ile Doğalgaz ve Dizel motor seçenekleri bulunuyor:

- Conecto Solo dizel: Euro 6, 220 kW (295 BG) gücündeki yeni OM 936 LA motor,

- Conecto Körüklü dizel: Euro 6, 265 kW (355 BG) gücündeki yeni OM 470 motor,

- Conecto Solo CNG: 222 kW (298 BG) gücündeki Mercedes-Benz M 936 G motor,

- Conecto Körüklü CNG: 222 kW (298 BG) gücündeki Mercedes-Benz M 936 G motor.

Mercedes-Benz mühendisleri tarafından geliştirilen düşük emisyon değerli yeni nesil motor, daha fazla yakıt tasarrufu sunuyor. Sadece Conecto otobüslerinde bulunan reküperasyon (geri kazanım) modülü sayesinde otobüsün depoladığı enerji ilave yakıt tasarrufu olarak geri dönüyor. Conecto, AdBlue ve motor yağı tüketiminde de önemli ölçüde azalma sağlıyor.

Conecto’nun renkli gösterge ekranlı yol bilgisayarı sayesinde anlık yakıt tüketimi ve seyir bilgileri kolaylıkla takip edilebiliyor ve yakıt tüketim miktarı hesaplanabiliyor.

Yeni B2E (Bus Electric Electronic) teknolojisi ile teknik altyapısı tamamen değişen Conecto, güçlü Euro 6 motoru ile çok daha ekonomik. Bunun yanısıra kullanımı kolay kontrol üniteleri ile kumanda ediliyor. Araçtaki kablo sayısı azaltılarak arıza olasılığı en düşük seviyeye indirilirken, aracın ağırlığının azaltılması da yakıt tasarrufuna ek katkı sağlıyor. Arıza durumunda, sorunun ne olduğu renkli ekranda görsel ikonlarla açıklamalı olarak gösteriliyor ve hızlı bir şekilde çözülmesine olanak sağlanıyor.

Yolcu için en üst düzeyde konfor

Conecto Solo hem sürücüsüne, hem yolcusuna en üst düzeyde konfor sunuyor. Genişleyen iç hacmi sayesinde ve 3.120 mm yüksekliği ile ferah bir yolcu ortamı sunuyor. Conecto otobüs, içinde bulunan ve aracın her alanını görebilen kameralar, engelli erişimine uygun giriş rampası, yana yatma fonksiyonu, 3 adet basakmaksız kapı, çocuk arabası ve tekerlekli sandalye için özel ayrılmış emniyet kilitli park yeri ve tek parça halindeki panoramik camları ile en üst düzeyde yolcu konforu sağlıyor. Patenti Mercedes-Benz Türk’e ait olan yeni nesil havalandırma konsepti ile aracın içi artık daha havadar. Aracın ağırlığını azaltarak yakıt tasarrufu sağlayan bu sistem aynı zamanda klimanın verimini arttırarak daha iyi soğutmasını sağlıyor.

Konforlu sürüş için yeni teknolojiler

Yeni tasarlanan kokpit, modern gösterge paneli ve renkli ekran sürücüsüne hem modern bir atmosfer, hem de rahatlık sunuyor. Ergonomik kokpitle uyumlu tasarıma sahip, erişimi kolay butonlar, sürücünün tüm kontrolü elinin altında tutmasını sağlıyor. Direksiyon üzerindeki çok fonksiyonlu düğmelerle, anlık ve ortalama yakıt tüketiminin takip edilebildiği yol bilgisayarı kumanda ediliyor. Conecto’nun şoför kabini talebe göre yolcu kısmından ayrılabiliyor.

Aktif ve pasif güvenlik sistemleri ile sınıfının öncüsü

Geniş kapsamlı aktif güvenlik paketi ile donatılan Conecto, dört tekerlekte de disk frene sahip. Aracın standart donanımında bulunan ABS (Anti Blokaj Sistemi), ASR (Anti Patinaj Sistemi) ve EBS (Elektronik Fren Sistemi) seyir güvenliğini sağlıyor. Otomatik şanzımana entegre 5 kademeli retarder, aracın fren sistemi ile birlikte sarsıntısız yavaşlamasını sağlıyor ve fren mesafesini kısaltıyor, fren balatası ömrünü uzatıyor. Conecto, yenilikçi ve hafifletilmiş karoseri sayesinde boyutlarındaki artışa rağmen artık daha düşük ağırlığa sahip. Mercedes-Benz mühendisleri tarafından geliştirilmiş olan yeni karoseri yapısı, üst gövdenin bir kaza durumunda garanti etmesi gereken “hayatta kalma alanını” sağlıyor.

 
PIRELLI, 2023’E KADAR FORMULA 1’İN TEDARİKÇİSİ OLACAK
 
Scania’dan Tenise Destek
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Gürbulak Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğünde Ticareti Kolaylaştıracak Tedbirler Ele Alındı
Gürbulak Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü tarafından Ticaretin Kolaylaştırılması ...
Bosch ve Daimler, Otonom Araç Çağırma Hizmeti Pilot Çalışmalarına Başlıyor
Bosch ve Daimler tarafından yakın bir zamanda duyurulan yüksek derecede ...
Mercedes-Benz Türk Fırsat Eşitliği Modeli (FEM) Sertifikası’nı Aldı
Mercedes-Benz Türk, fırsat eşitliği alanındaki çalışmaları kapsamında ...
 
Otokar Üst Üste Dördüncü Kez BIST Sürdürülebilirlik Endeksi'nde Yerini Aldı
Yapılmayanı yapma hedefiyle 55 yıl önce yola çıkan Koç Topluluğu şirketlerinden ...
Mercedes-Benz X-Class ile X-Macera’da İlk Ayak Tamamlandı!
Mercedes-Benz Türk Hafif Ticari Araçlar’ın X-Macera projesi kapsamında ...
2019 Uluslararası Yılın Kamyonu F-Max Logitrans Fuarı'nda
Ford Otosan’ın ağır ticari markası Ford Trucks, bu yıl 14-16 Kasım tarihlerinde ...
 
ZF 2018 Yılını Yeni Ödülle Taçlandırdı
ZF, Frost & Sullivan’ın 2018 En İyi Avrupa Otomotiv Satış Sonrası Şirketi ...
Iveco Türkiye, Üst Yapıcılara En Yeni Araçlarını ve Yeni Özel Portalını Tanıttı
IVECO, İstanbul’da iki yılda bir düzenlediği Üst Yapıcılar toplantısına ...
Tırsan Finanstan İster Euro İster TL
Türk treyler sektörünün 41 yıldır aralıksız lideri Tırsan, 2015 yılında ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
lkwşoförtrucktreylerbuskamyoncunews haberler src