Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
15 Nisan 2010 Perşembe - 00:00

Mercedes En çok Satan Kamyonu Actros’u Artık Türkiye’de Üretecek

2010 yılı sonunda Mercedes amiral gemisi Actros’un üretimini Aksaray’daki kamyon fabrikasında gerçekleştirecek.

Mercedes En çok Satan Kamyonu Actros’u Artık Türkiye’de Üretecek

 

2010 yılı sonunda Mercedes amiral gemisi Actros’un üretimini Aksaray’daki kamyon fabrikasında gerçekleştirecek.

Mercedes-Benz Türk, Aksaray Kamyon Fabrikası’nda Actros modelini üretecek. Atego ve Axor modellerinin yanısıra Mercedes-Benz kamyonlarının premium kategorisi olan Actros’un da ürün gamına eklenmesiyle Aksaray Fabrikası, dünya çapındaki Mercedes-Benz kamyon üretim ağında önemini daha da artırıyor. Gerekli hazırlıkların tamamlanmasından sonra 2010 yılı sonunda başlayacak olan Actros üretimi ile birlikte  Mercedes-Benz Türk motor gücü 160 HP ile 600 HP arasında değişen geniş bir ürün yelpazesini Aksaray üretiminden sunacak. Bu adım, Mercedes-Benz’in Avrupa’daki iki önemli kamyon üretim tesisi olan Wörth ve Aksaray Fabrikaları için kapasite kullanımında da büyük oranda esneklik sağlayacak ve kapasite kullanımını iyileştirecek. Bununla birlikte şirket, yurtiçi pazarında müşterinin beklentilerine ve özel isteklerine de daha hızlı yanıt verebilecek.

Aksaray kamyon fabrikasında düzenlenen törende fabrikanın kuruluş süreci ve diğer detaylara ilişkin bilgiler verilirken, Mercedes’in pazar paylarına ilişkin detaylar da dile getirildi.

Mercedes-Benz Kamyon Grubu Avrupa Üretim Ağı Direktörü Yarış Pürsün Aksaray Fabrikasında düzenlenen törende şunları söyledi; “Mercedes’in son yıllarda Pazar lideri olmasının arkasında uyguladığı başarılı bir strateji var. Müşteriyi dinleyerek müşteri isteklerine ağırlık vererek ve nasıl bir kamyon istediği vurgusuyla yola çıkıldı.”

Türkiye’de zor zamanlarda da var olduklarını belirten Pürsün krizin etkilerine rağmen yeni bir yatırım yaptıklarının altını çizdi. Pürsün şunları söyledi; “Son 25 senelik yatırımlara bir yenisini ekliyoruz; kaliteden ödün vermiyoruz. Başarının temeli Mercedes-Benz Türk ve Aksaray’da çalışan insanların çalışkanlığıdır.”

Pürsün sözlerini Türkiye’nin potansiyeline güvendikleri için bu yatırım kararını aldıklarını açıklayarak sonlandırdı.

Aralık 2010 itibariyle üretimine başlanacak Actros modelinin özellikleri hakkında bilgi veren Mercedes Benz Türk Aksaray Kamyon Fabrikası Direktörü Gerald Jank, "2008 yılında yüklü bir 1844 LS modeli ile gerçekleştirilen 10 bin kilometrelik testte 100 kilometrede sadece 19.44 litre harcayarak düşük yakıt tüketimini kanıtlayan Actros, dünyanın en az yakıt tüketen 40 tonluk kamyonu ünvanı ile Guinness Rekorlar Kitabı'nda yer alıyor. Ayrıca Mercedes-Benz Actros 2009 Yılının Kamyonu ünvanına da layık görüldü. Son 8 yıldır kamyon pazarında pazar liderliği elde eden Mercedes-Benz Türk, 2009 yılında yüzde 33,5'lik pazar payı ile bu liderliğini korudu. Üretime başladığı 1986 yılından bu yana 120 binin üzerinde kamyon üretilen ve 22 binden fazla kamyonun ihraç edildiği fabrika, bin 300 çalışana sahip. Yıllık 14 bin 500 adetlik kamyon üretim kapasitesi bulunan Mercedes-Benz Aksaray Kamyon Fabrikası'na bugüne kadar toplamda 210 milyon avro yatırım yapıldı" şeklinde konuştu.

Aksaray Kamyon Fabrikasında düzenlenen basın toplantısında konuşan  Mercedes-Benz Türk A.Ş Direktörler Kurulu Başkanı Wolf-Dieter Kurz Actros ile ilgili kararı şöyle değerlendirdi: “Mercedes-Benz Türk ürettiği modellere amiral gemisi Actros'u da ilave ederek ürün gamını mükemmel hale getiriyor. Bu karar, Daimler’in Mercedes-Benz Türk’e ve Türkiye’ye olan tam güvenini ve Türkiye pazarına verdiği stratejik önemi bir kez daha vurguluyor. Actros’un Aksaray’da üretilmesi, pazardaki konumumuzu güçlendirirken aynı zamanda Türkiye otomotiv sektörüne ve Aksaray ilinin gelişimine de önemli katkılarda bulunacak. ”

Mercedes-Benz Türk Aksaray Kamyon Fabrikasında ilk aşamada üretilecek Actros modelleri,

             Actros 1841 LSNRL alçak şasi, yüksek kabin

             Actros 1844 LS yüksek kabin

             Actros 1851 LS mega kabin

             Actros 3341 S çiftçeker çekicilerden ve

             Actros 4151 K ( 8x4 ) ağır inşaat kamyonundan oluşuyor.

Tam otomatik Mercedes PowerShift şanzımanı çekicilerde seri donanımı kapsamında sunan  Actros, yüksek yakıt ekonomisi ve düşük emisyon değerleri ile günümüzün en önemli ihtiyaçlarına cevap veren BlueTec motorlarla donatılıyor.

ACTROS, 3 KEZ YILIN KAMYONU SEÇİLDİ

Tam otomatik Mercedes PowerShift şanzımanı çekicilerde seri donanımı kapsamında sunan Actros, yüksek yakıt ekonomisi ve düşük emisyon değerleri ile günümüzün en önemli ihtiyaçlarına cevap veren BlueTec motorlarla donatıldı.

Konuşmaların ardından Actros'un Türkiye'de üretilmeye başlamasının önemini vurgulayan Mercedes-Benz Kamyon Grubu Avrupa Üretim Ağı Direktörü Yarış Pürsün, üzerinde nazarlık olan sembolik Actros kamyon anahtarını Aksaray Kamyon Fabrikası Direktörü Gerald Jank'a verdi. Daha sonra Mercedes-Benz Türk A.Ş Direktörler Kurulu Başkanı Wolf Dieter Kurz, Mercedes-Benz Kamyon Grubu Avrupa Üretim Ağı Direktörü Yarış Pürsün ve Aksaray Kamyon Fabrikası Direktörü Gerald Jank gazetecilerin sorularını yanıtladılar. Ardından fabrika basın mensuplarıyla gezildi.

 
Ford Otosan?ın Yeni Ford Cargo Çekici ve Mikser Eğitimini Satış Danışmanları Başarıyla Tamamladı
 
Shell?de 300 Club Smart Puana, 5 TL Akaryakıt Hediye!
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Ford Otosan?ın Yeni Ford Cargo Çekici ve Mikser Eğitimini Satış Danışmanları Başarıyla Tamamladı
Ford Otosan, Cargo satışı alanında çalışan bayilerini bir araya ...
Knauf?un İlk Semi-Treyleri Türkiye?nin Lider Üreticisi TIRSAN?dan
Türkiye’nin 32 yıldır değişmez lider treyler üreticisi ...
Kamyoncuların ?Yol Arkadaşı? Goodyear İle Yollarda Beraber, Yıllarca Beraber
Kamyoncuların “Yol Arkadaşı” Goodyear, “Yollarda Beraber, ...
 
Binekte İthal, Ticaride Yerli
Türkiye'de yılın ilk 3 aylık döneminde satılan otomobillerin ...
CEVA Lojistik?ten Çocuklara 23 Nisan Hediyesi; Kukla Tiyatrosu
CEVA Lojistik çalışanları ve çocukları, ...
DAF ve Tırsan Kütahya?da
Bursa’da faaliyet gösteren ve bünyesinde bulundurduğu ...
 
15 Ford Cargo Ant İnşaat?a Törenle Teslim Edildi
Ford Otosan’ın ekonomik, dayanıklı ve konforlu sürüş sağlayan ...
Iveco Servis Günleri
Iveco’nun yeni Satış Sonrası kampanyası “Iveco Servis Günleri ...
Filolar Mercedes'le Güçlenmeye Devam Ediyor
Mercedes-Benz Axor çekiciler, hem çevre dostu olmaları hem ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
sondakikadikkatkamyoncuKamyonlkwtürkiyefahrersrctruck