Dünyanın en büyük lastik üreticilerinden olduğunu iddia eden Michelin, 125. yılında da, yıllık 600 milyon Euro’luk Ar-Ge yatırımı ile sektöre liderlik ve öncülük etmeye devam ediyor. Lastik sektöründeki faaliyetlerinde 125. yılını geride bırakan Michelin, 170 ülkede sürdürdüğü operasyonel faaliyetleri ile küresel lastik pazarının yüzde 14.6’sını tek başına elinde tutuyor. 2012’de Fortune Dergisi tarafından “Yılın en beğenilen lastik üreticisi” seçilen Michelin, inovatif çalışmaları ile lastik sektöründeki faaliyetlerine devam ediyor. 2012 Uluslararası Lastik Teknolojileri İnovasyon Ödülleri’nde “Yılın lastik üreticisi” ödülünü de alan Michelin sektördeki liderliğini elde ettiği başarılarla da kanıtlıyor.
Türkiye ofisini 17 yıl önce açan ancak Türk tüketicisiyle birlikteliği çok uzun süre öncesine dayanan Michelin, Türkiye’de de, üstün teknolojili otomobil, kamyonet, ağır vasıta, tarım, iş makinası ve forklift lastikleri ile tüketicilerin tercih ettiği öncelikli lastik markaları arasında yer alıyor. 1996’dan 2009 yılına kadar Ortadoğu ve Afrika bölgesine bağlı olarak yönetilen Michelin Türkiye operasyonu, Türkiye’nin çok hızlı büyüyen bir pazar olması nedeniyle de, 2009 yılında Michelin Grubu’nun Avrupa organizasyonuna dahil edilerek başarısını ispatlamış oldu.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |