Dünyanın önde gelen lastik üreticilerinden Michelin, sürdürülebilir büyüme stratejisi doğrultusunda 2012 yılının ilk altı ayında da net satışlarını artırmayı başardı.
170 ülkede faaliyet gösteren lastik sektörünün lider markası Michelin Grubu’nun 2012 yılı ilk yarı finansal sonuçları açıklandı. Michelin’in net satışları 2012 yılının ilk yarısında 2011 yılı aynı dönemine oranla yüzde 6 artarak 10,7 milyar Euro’ya ulaştı. Şirketin aynı dönemdeki net karı ise 915 milyon Euro oldu.
Binek ve hafif ticari araç lastikleri satışları yüzde 4.7 arttı
Michelin 2012 yılı ilk altı ayında binek ve hafif ticari araç lastikleri net satışlarını yüzde 4,7 oranında artırarak, 5,501 milyon Euro’ya yükseltti. Yüksek ham madde maliyetleri ve pazardaki 6,4’lük düşüşe rağmen Michelin, olumlu fiyat karışımı politikası ile satışlarını artırmayı başardı. Ağır vasıta lastik satışları ise aynı dönemde 3,269 milyon Euro’ya yükseldi.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |