Meksika Rallisi; otomobiller, pilotlar ve lastikler için gerçek bir test niteliği taşıyordu. Sert ve sivri kayaların da bulunduğu toprak yollar, hem yavaş ve dar dönüşlere hem de yüksek süratte dönülen uzun ve hızlı virajlara sahipti. Michelin Latitude Cross H1, bu zorlu şartlara başarıyla dayandı ve Sebastien Loeb’in ard arda altıncı Meksika Rallisi’ni kazanmasına yardımcı oldu.
Sekiz kez dünya şampiyonu olan Sébastien Loeb: “Michelin yeni, daha güçlü ve daha dayanıklı bir lastik geliştirmek için 2011 Meksika Rallisinde topladığı tüm verileri kullandı. Takımların ve pilotların yorumlarını dikkatli bir şekilde dinledi. Ortaya çıkan sonuç Latitude Cross H1’di. Onunlayken kendime çok güveniyorum” dedi.
Sebastien Loeb, 69. Dünya klasman zaferi ve Meksika’da ard arda altıncı zaferini kazanmak için tüm çukurlardan başarıyla uzak dururken, takım arkadaşı Mikko-Hirvonen ise yarışı ikinci sırada tamamladı.
WRC Meksika Rallisi Genel Klasmanı
Sıra Pilot Otomobil Lastik Zaman
1. Sebastien Loeb Citroen Michelin 4:15.32.7
2. Mikko Hirvonen Citroen Michelin + 42.4
3. Petter Solberg Ford Michelin + 2.11.4
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |