Michelin, yakıt tüketimini azaltma, lastik ömrünü belirgin şekilde uzatma ve karbondioksit emisyonlarını ciddi şekilde azaltma bakımından tüketicilere gerçek avantaj sağlayan yeni lastiği MICHELIN Energy Saver’ı piyasaya sundu.
Energy Saver’da kullanılan ve lastik sektöründe bir devrim niteliği taşıyan silika teknolojisi, 100 km’de yaklaşık
Yeni MICHELIN Energy Saver’ın ™ silikadan oluşan özel bileşen yapısı, yaklaşık daha düşük yuvarlanma direnciyle lastik genelinde ısınmayı azaltarak enerji kaybını düşürürken, lastiğin yalnızca yolla temas eden kısmının ısınmasını sağlayan teknolojisiyle yol tutuş ve ıslak zeminde frenleme kapasitelerini artırıyor. TÜV SÜD Automotive tarafından gerçekleştirilen ıslak zemin testlerine göre, MICHELIN Energy Saver, bir önceki nesil lastiklere göre üç metre daha kısa fren mesafesi sunuyor.
MICHELIN Energy Saver’ın
Michelin, dünyada ilk kez 1992 yılında, kauçuk bileşenlerine silika katarak “Yeşil Lastik” konseptini yaratmış, bu lastiklerin takılı olduğu araçların ilerlemesi için gereken enerji miktarında belirgin bir azalma daha sağlamıştır. Bir lastiğin çevreye olan etkisi, †’lık oranla en fazla yoldaki kullanımı esnasında ortaya çıkıyor. Bu serinin dördüncü nesil lastiği Energy Saver, CO2 emisyonlarını km’de yaklaşık 4g azaltarak çevreci yönünü ortaya koyuyor.
MICHELIN Energy Saver, 2008 Şubat ayında, Tire Technology International dergisi tarafından düzenlenen, Uluslararası Lastik Teknolojisi İnovasyon ve Mükemmeliyet Ödülleri kapsamında Yılın Lastik Teknolojisi ödülünü kazandı.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |