Dünyanın önde gelen lojistik şirketi DHL ve moda markası Vetements, Bahar/Yaz 2018 sezonu için ürettikleri ortak çalışmaları sundular. Vetements, Paris Moda Haftası kapsamında, Parking Europe Garage’da, tişört, sweatshirt, eşofman altı, kep, polo yaka tişört ve çoraplardan oluşan 10 yeni sarı ve kırmızı parçadan oluşan “DHL kapsül koleksiyonu”nun sergilendiği bir etkinliğe ev sahipliği yaptı.
2015’te üretilen ilk DHL markalı sarı tişört, lüks modada logolu tişört trendini başlattı
Koleksiyon, Vetements’in Tasarımdan Sorumlu Başkanı Demna Gvasalia tarafından Zürih civarındaki 50 lokasyonda, iki metre yüksekliğindeki metal levhalar üzerinde fotoğraflandı. Popüler tasarım kolektifi Vetements, ilk olarak 2015 yılında kırmızı DHL markasını taşıyan eşsiz sarı tişörtü yaratmıştı. Lansmanın hemen ardından, bahar/yaz döneminin mutlaka sahip olunması gereken moda parçalarından biri haline gelen tişört, lüks modada logolu tişört trendini ateşleyen kıvılcım olmuştu.
“Vetements tasarımları, global moda ve e-ticaretteki rolümüzü de vurguluyor”
DHL Express CEO’su Ken Allen, yeni koleksiyona ilişkin değerlendirmesinde, “Vetements ile gerçekleştirdiğimiz bu iş birliği ve kapsül koleksiyonlarındaki DHL parçalarından oluşan daha geniş yelpaze bizim için büyük bir ayrıcalık. Bu DHL’in en tanınmış ve en değerli global markalardan biri olarak tasdik edilmesi anlamına geliyor. Vetements tasarımları, DHL olarak sunduğumuz lojistik hizmetlerimiz ile global moda ve e-ticaretin önünün açılmasında oynadığımız rolü de en iyi şekilde vurguluyor. Aynı zamanda, moda sektörüne olan bağlılığımızı ve daima zamanın ruhunu yakaladığımızı da gösteriyor” dedi.
Son yıllarda, lüks moda kavramı bir evrimden geçti. Sektör yeni ikonik görsel ifadeler yaratmak için artık moda dışından logolar kullanıyor. Vetements ile DHL arasında yenilenen iş birliği kapsamındaki yeni koleksiyon ise bu trendi bir üst seviyeye taşıyor.
etements ile sürdürülen iş birliği, DHL’in hem global hem de yerel düzeyde en önemli moda kuruluşları ile yürüttüğü çalışmaların dayandığı moda ortaklığı stratejisi ile de uyumlu. Bu, DHL’in uçtan uca lojistik çözümler portföyünü moda, perakende ve e-ticaretin hizmetine sunarak moda sektörünü anlamlı bir şekilde desteklemesine imkan veriyor. DHL’in en değerli global markalardan ve dünyanın en büyük “tekstil ve moda sektörü sağlayıcılarından” biri olarak oynadığı rolü de gözler önüne seriyor, zira şirket dünya çapında 200.000 çalışanına Kurumsal Kıyafet sağlıyor. DHL, mottosuna sadık olmayı sürdürüyor: “Sarı ve kırmızının modası asla geçmeyecek.”
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |