Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
17 Şubat 2022 Perşembe - 16:45

Mokka Lansmanı İletişim Örgüsüyle Opel’e Ödül Yağdı!

Alman otomobil devi Opel, yeni yılı ödüllerle taçlandırmaya devam ediyor. Marka, bu kez de Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) tarafından dört ödüle layık görüldü. Opel, “Mokka iletişim Örgüsü” ile 13. Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nin “Lansman Aktiviteleri”, “En İyi Influencer Odaklı Kampanya”, “Entegre Etkinlik Pazarlaması Kampanyaları” ve “Yaratıcı Pazarlama Uygulamaları” kategorilerinde dört ayrı ödülün sahibi oldu.

Mokka Lansmanı İletişim Örgüsüyle Opel’e Ödül Yağdı!

Üstün Alman teknolojisini en çağdaş tasarımlarla buluşturan Opel, kazandığı ödüllere yenilerini eklemeyi sürdürüyor. Bu kapsamda 2021 yılında yapılan ve büyük ses getiren ‘’Opel Mokka Türkiye Lansmanı’’ odaklı iletişim çalışmaları, Opel’e dört ayrı ödül birden getirdi. Kısa bir süre önce Marketing Türkiye’nin düzenlediği The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nin “Binek Otomotiv” kategorisinde “Yılın En İtibarlı Markası” seçilen Opel, bu kez de Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) tarafından dört ödüle layık görüldü. Marka, 2021 yılında hayata geçirdiği “Opel Mokka Türkiye Lansmanı” kapsamında yürüttüğü çalışmalarıyla, bu sene 13’üncüsü düzenlenen Doğrudan Pazarlama İletişim Derneği Ödülleri’nin “Lansman Aktiviteleri” kategorisinde ödül aldı. Opel, sıra dışı modeli Mokka’nın son dönemlerde internet ortamında milyonlarca kişi tarafından izlenen “Are You Mokka Enough?” ve “Normalin Dışındakiler’’ video serileriyle de “En İyi Influencer Odaklı Kampanya” kategorisinde ödüle layık görüldü. Marka, ayrıca “Entegre Etkinlik Pazarlaması Kampanyaları” ve “Yaratıcı Pazarlama Uygulamaları” kategorilerinde de iki ayrı ödülün sahibi oldu.

 

Toplamda 46 ayrı kategoride 132 proje ödül aldı!

 

Doğrudan pazarlama sektörüne değer katmak, pazarın gelişmesini sağlamak ve bilinirlik yaratmak için faaliyetler yürüten DPİD tarafından düzenlenen 13. Doğrudan Pazarlama Ödülleri, 46 ayrı kategoride düzenlendi. Ticari etkinliği yüksek, ölçülebilir ve sonuç getiren doğrudan pazarlama projelerinin rekabet ettiği yarışmaya; 2021 yılı içerisinde; “etkinlik”, “saha”, “dijital” kategorilerinde en başarılı ve dikkat çeken projeler başvuruda bulundu. 46 kategoride yapılan başvurular arasından da toplam 132 proje ödüle layık görüldü.

 

 

 

 
Sektörün Dijital Alışveriş Sitesi
 
Pirelli Yenilenen Scorpion Lastik Serisini Tanıttı: Yaz, Dört Mevsim ve Kış Lastikleri SUV’ların Özelliklerini Vurgulamak İçin Tasarlandı
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Ford E-Transit, ‘Altın’ Ödüle Layık Görüldü
Ford Otosan tarafından Türkiye’de üretilen Ford E-Transit, Euro NCAP tarafından ...
Mercedes-Benz Otomotiv, Türkiye’de Ek İstihdam Yaratacak
Mercedes-Benz, 2019 yılında başlattığı “Project Future” uygulaması kapsamında, ...
Ocak Ayında Otomotiv Üretimi Yüzde 15 Azaldı
Otomotiv Sanayii Derneği (OSD), 2022 yılının Ocak ayı verilerini açıkladı. ...
 
Doğan Trend Otomotiv Perakende Operasyonları ve Suvmarket Genel Müdür Yardımcısı Uğur Sakarya, "İkinci El Sektörü 2022’nin İkinci Yarısında Hız Kazanacak"
Türkiye otomotiv sektörünün en büyük hacme sahip ayağı ikinci el sektörü, ...
Covid ve Çip Krizi Avrupa'da Otomobil Satışlarını Düşürdü
Avrupa Birliği’nde (AB) otomobil satışları, COVID-19 salgını ve çip sıkıntısı ...
Pirelli 150. Kuruluş Yıl Dönümünde; Teknoloji, Sürdürülebilirlik ve Genç Pilotlara Odaklanıyor
Pirelli'nin dün sunduğu 2022 motor sporları sezonu tanıtımında teknoloji, ...
 
Otomobil Pazarında Yüzde 21,7'lik Düşüş
ODD'nin verilerine göre, otomobil pazarında 2021 Aralık ayında yüzde 21,7 ...
Togg ve Ava Labs’dan Stratejik Ortaklık
Türkiye'nin mobilite alanında hizmet veren küresel teknoloji markası Togg ...
Toyota Elektrikli Aracı C+pod Satışlarını Tüm Müşterilerine Açtı
Toyota, C+pod ultra kompakt elektrikli aracını Japonya’da tüm kurumsal ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
haberler newsdikkatfahrerKamyontürkiyesrcbussondakika