Motul SBK Tecrübesinin özünü benimsemiş olup yakınlık ve erişilebilirlik gibi anahtar kelimelerle birlikte misafirlerine en yakın motosiklet yarışı tecrübesini sunacak.
Önümüzdeki sezondan itibaren yeni "WSBK by Motul" ürününün yanı sıra tüm yeni uyarlamalarda seriler şampiyonaya özel ortak bir logoya da sahip olacak. Bu logo önümüzdeki sezonun ilk çeyreğinde lanse edilecek olup en çok talepte bulunan müşterileri hedeflemekte.
Aynı zamanda Dünya Superbike Şampiyonasında yarışan takımlar için yarışlarda kullanılan yağlar ve yağlayıcılar mevcut olacak ve yarış bilgisi ve becerilerinin mükemmel birleşimi nihai kullanıcıya sunulacak.
Motul ürünleri, sponsorluğu hayranların, takımların ve Motul'un misafirlerinin dahil olduğu bir ortaklığa dönüştürerek, yarışlara katılan tüm Superbike hayranları için padokta sergilenecek.
Motul Motorsport Müdürü Romain Grabowski: "Dünya genelinde desteklediğimiz motosiklet disiplinleri listesine Dünya Superbike Şampiyonasını da eklediğimiz için gerçekten mutluyuz. FIM EWC'de olduğu gibi Superbike Şampiyonasında yarışan takımlar, yarışlar için özel olarak üretilen ve önemli üreticilerin deneysel ürünleri MotoGP'de kullanmasından elde edilen bilgilerle beslenen Motul Fabrika Hattı serisini kullanabilecektir. 360° ortaklık kapsamında şampiyona hayranları için özel olarak üretilecek Motul WSBK ürünü piyasaya sürülecektir. Ayrıca 2016'dan itibaren sezonun 15 yarışının her birinde müşterilerimize eşsiz bir tecrübe sunmamızı sağlayacak yeni "Motul Superbike Tecrübesi" konseptine de sahibiz. 2016 sezonunu sabırsızlıkla bekliyoruz!" dedi.
Dünya Superbike Şampiyonasının Reklam ve Pazarlama Direktörü Marc Saurina: "Motor sporları tarihinde Dünya Superbike Şampiyonasının köklü değerlerine eşlik eden böylesine önemli bir markayı görmek büyük bir mutluluk kaynağı. Ürün bazlı motosiklet kullanımının çekirdeğine yakınlık sağlayarak marka tecrübesi konseptimizi geliştirmek için Motul mükemmel bir ortak" dedi.