Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
6 Ocak 2017 Cuma - 15:34

Nissan Türkiye 2016 Yılında Satış Rekoru Kırdı

Japon otomotiv devi Nissan; 2016 yılında 32 bin 53 adet araç satışı ile Türkiye pazarında satış rekoru kırdı. Türk otomotiv pazarının yüzde 1,6 büyüdüğü 2016 yılında yüzde 21 gibi yüksek bir büyüme oranı yakalayan Nissan, pazar payını da yüzde 3,26’ya çıkardı.

Nissan Türkiye 2016 Yılında Satış Rekoru Kırdı

Nissan, Türkiye pazarına girdiği tarihten bu yana en yüksek satış adedine 2016 yılında ulaştı. Türk otomotiv pazarının bir önceki yıla göre yüzde 1,6 büyüdüğü bir yılda, Nissan yüzde 21 büyüme ile hem pazar payını önemli oranda arttırdı, hem de sene başında hedeflediği yüzde 10 büyüme hedefini ikiye katlamış oldu. Otomotiv sektöründe yaşanan ÖTV artışı, kurlardaki sert dalgalanmaya rağmen 2016 yılında 32 bin 53 adet araç satışı ile bir rekora imza atan Nissan, 2015 yılında yüzde 2,73 olan pazar payını yüzde 3,26’ya çıkardı. Nissan Türkiye Genel Müdürü Sinan Özkök, 2016 yılında yeni bir satış rekoruna imza atarak sektördeki paylarını önemli oranda arttırdıklarını söyledi.
 
“Pazar payımızı önemli oranda artırdık”
Ürün gamını genişletmenin ve istikrarlı büyüme stratejilerinin bir sonucu olarak 2016 yılında sektör ortalamalarının çok üzerinde bir büyüme hızı yakaladıklarına dikkat çeken Nissan Türkiye Genel Müdürü Sinan Özkök, “Bu sayede Nissan Türkiye olarak 2016 yılında otomobil satış adetlerini bir önceki yıla kıyasla yüzde 21 arttırarak rekor satış adedine ulaştık” dedi. Nissan’ın 2016 yılında sağladığı büyümeyle Türkiye’de en hızlı büyüyen markalar arasına girdiğini belirten Özkök, “2016 yılında gerçekleştirdiğimiz 32 bin 53 adet satışla Nissan’ın, Türkiye pazarına girdiği tarihten bu yana en yüksek satış adedine ulaştık. Türk otomotiv pazarı yüzde 1,6 büyürken, biz yüzde 21 oranında bir büyüme gerçekleştirdik. Böylece pazar payımızı yüzde 2,73’den 3,26’ya çıkardık. Nissan Türkiye olarak, hem kırdığımız rekor satış adedimizle, hem de yakaladığımız pazarın çok üzerindeki büyüme oranımızla gurur duyuyoruz” diye konuştu.
 
Geçtiğimiz yıl, 2016'nın En İyi Pick Up'ı seçilen Nissan Navara ve C segmentinin en geniş arka diz mesafelerinden birine sahip Nissan Pulsar’ı lanse ederek ürün gamlarını kuvvetlendirdiklerini de dile getiren Özkök; “Navara modelimiz ‘2016 Uluslararası En İyi Pick-Up Ödülü’nü aldı ve Navara sayesinde Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD) tarafından ‘Yılın En Hızlı Büyüyen Hafif Ticari Araç Markası’ Ödülü’ne layık görüldük. Navara’nın bu başarılarının yanı sıra, SUV ailesinin vazgeçilmez modeli Qashqai de lanse edildiği ilk yıldan bu yana olduğu gibi 2016 yılındaki 18 bin 365 adet satışıyla sınıfının en çok satan modeli oldu ve liderliğini bir kez daha kanıtladı. Nissan olarak bu motivasyonla 2017 yılında da yeni başarılara imza atacağız.” dedi.
 
Qashqai 10’uncu yılını da açık ara liderlikle kutladı
Tasarımdan, konfordan ve hacimden ödün vermeyen kompakt ölçüleri, motor ve şanzıman seçenekleri ile crossover segmentine ilham veren SUV ailesinin vazgeçilmez modeli Qashqai, 10’uncu yılını da yine açık ara liderlikle kutladı.
 
Nissan SUV ailesinin vazgeçilmez modeli Qashqai, 2006 yılında lanse edildiğinden beri Nissan’ın Avrupa’da ve Türkiye’de en çok ses getiren modeli oldu. 2007 yılından bugüne kadar Avrupa’da 2.5 milyonun üzerinde üretim başarısı gerçekleştiren Qashqai, Türkiye’de ise 2016 yılında gerçekleştirdiği 18 bin 365 adet satışla segmentinin tartışmasız lideri oldu.
 
Nissan Motor Company Hakkında
Merkezi Japonya'nın Yokohama kentinde bulunan Nissan Motor Co. Ltd. Japonya'nın en büyük ikinci otomotiv şirketidir. Renault-Nissan İttifakı'nın bir parçası olan ve dünya genelinde 244 bin 500'den fazla çalışanı bulunan Nissan, 2015 yılı içinde 5.42 milyon araç satış gerçekleştirip, 12.23 trilyon Japon Yeni (109,8 milyar dolar) gelir elde etti. Nissan, Infiniti ve Datsun markaları altında altmıştan fazla modelden oluşan zengin bir ürün yelpazesine sahip olan Nissan Motor Co. Ltd. sıfır emisyonlu mobilite konusunda da dünya lideri konumundadır. Nissan'ın bu alandaki dominant modeli LEAF dünyanın geniş kitlelere yönelik tamamen elektrikli ilk araç olma özelliğini taşıyor. LEAF aynı zamanda sıfır emisyonlu araç segmentinde sahip olduğu yaklaşık yüzde 50 pazar payıyla tarihin en çok satılan elektrikli modeli unvanına sahiptir. Fransız üretici Renault ile 1999’dan bu yana ortaklığı bulunan Nissan’ın, 2016 yılı itibariyle de Renault-Nissan İttifakının devamı niteliğinde Mitsubishi Motors ile ortaklığı başlamıştır.

 
2. El’de Uluslararası Marka: MAN TopUsed
 
Nükte Otomotiv: Her Sattığımız Aracın Arkasındayız
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
​Öğrencilere Trafik Eğitimi İstanbul´daydı
Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu (TOSFED) Kadınlar Kurulu tarafından ...
Mars Logistics Ve MAN Güçlü Bir İşbirliğine İmza Attı
Türkiye’nin lojistik devi Mars Logistics ile ticari araçların global markası ...
Kardeşler Uluslararası Taşımacılık, Krone Mega Liner’ı Tercih Etti
Krone, Mega Liner teslimatlarını hız kesmeden sürdürüyor. Son olarak Kardeşler ...
 
Continental’den Asfalt ve Yol Dışında Üstün Performans Sunan Yeni Lastik
Continental’in yeni SUV lastiği CrossContact ATR, asfalt yollarda sergilediği ...
TEMSA 2017 Hedeflerini Paylaştı
2016 yılını otobüs pazarında lider marka olarak tamamlayan TEMSA, hedefleri ...
IVECO’dan 2016’da Ağır Vasıta Sürüş Eğitimi Rekoru
IVECO 2016 yılında Stralis, Trakker ve Astra araçlar için 144 sürücüye birebir eğitim verdi.
 
​TEMSA, 15 bininci Prestij’i Banttan İndirdi
Türkiye otobüs pazarının lider markası TEMSA, 15 bininci Prestij’i banttan ...
Uluslararası Exposhıppıng Expomarıtt İstanbul, Kapılarını Girişimcilere ve İnovatif Fikirlere Açtı
Denizcilik sektörünün ulusal ve uluslararası aktörlerini bir araya getiren ...
Otokar Doruk T, Bulgaristan Yollarında
Otokar’ın ürettiği Doruk T, ana pazarları Fransa, Almanya, İspanya, İtalya ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
kamyoncubustürkiyeşoförsrcdikkattruck haberler fahrer