35 farklı kategoride, 5 farklı kritere göre değerlendirme yapan 50 kişilik jüri, Volkswagen Türkiye’nin sayfasını otomotiv kategorisinde otomotiv kategorisinde birinciliğe layık gördü.
Volkswagen Türkiye’nin web sitesi www.vw.com.tr, bu yıl dokuzuncusu düzenlenen Altın Örümcek Web Ödülleri yarışmasında birinciliğe layık görüldü.
Volkswagen Türkiye’nin web sitesi, 2010 yılında da Volkswagen Car Configurator çalışmasıyla Altın Örümcek Web Ödülü’ne layık görülmüş ve aynı yıl 7,5 milyon tekil kullanıcı tarafından ziyaret edilerek otomotiv kategorisinde ulaşılması güç bir başarıya imza atmıştı.
İletişim alanında uzmanlaşmış 50 kişilik bir jüri heyeti tarafından; tasarım, içerik, özellik ve işlevsellik, kullanılabilirlik, standart uygunluğu ve Çapraz Tarayıcı Uygunluğu olmak üzere 5 farklı kritere göre yapılan değerlendirmeler neticesinde Volkswagen Türkiye, otomotiv kategorisinin ‘En İyi Web Sitesi’ seçildi.
35 farklı kategoride yarışan web siteleri, ön elemeyi geçmeleri halinde ikinci aşamada jüri tarafından 100 üzerinden değerlendirildi. Finale kalma puanı 65’i geçen siteler, final değerlendirmesi ve halk oylamasına katılma hakkı elde etti. Finalist siteler yine jüri tarafından 100 puan üzerinden değerlendirildi ve her kategorinin birincisi belirlendi.
İlki 2002 yılında gerçekleşen Altın Örümcek Web Ödülleri, internet teknolojileri kullanılarak gerçekleşen başarılı projelerin tanıtıldığı ve ödüllendirildiği Türkiye’nin ilk ve tek platform organizasyonu olma özelliğine sahip.