KKTC'de düzenlenen toplantıda Otokar’ın müşteri odaklı satış yaklaşımı, ünlü oyuncular Umut Oğuz ve Hilmi Erdem'in hazırladığı eğitimler, skeçlerle paylaşıldı
Koç Topluluğu şirketlerinden Otokar, yeni yılda da müşteri odaklı yaklaşımı ve grup sinerjisi ile fark yaratmaya hazırlanıyor. Kendi teknoloji, tasarım ve uygulamaları ile müşterilerinin ihtiyaçlarına uygun çözümler geliştiren Otokar, sektördeki başarılarına yenilerini eklemek, grup dinamiği ve müşteri memnuniyetini artırmak için bu kez bayi satış müdürleriyle bir araya geldi. 14-16 Kasım tarihleri arasında KKTC Merit Crystal Hotel'de gerçekleştirilen toplantıya, Türkiye'nin dört bir yanından otobüs, treyler ve kamyon bayisindeki 32 satış müdürü katıldı.
Üstün tasarım, ürün geliştirme, üretim kabiliyetini; satış ve satış sonrasındaki hizmetleriyle perçinlemek için yıl boyunca eğitimler düzenleyen Otokar, müşteri odaklı satış yaklaşımını “Yaratıcı Drama ve Grup Dinamiği” eğitimiyle paylaştı. İki gün süren etkinliğin ilk günü sahne alan tiyatro, sinema ve dizi filmlerin sevilen isimleri Umut Oğuz ile Hilmi Erdem, “Müşteri Odaklı Satış” ve “İletişim Teknikleri”ni hazırladığı eğlendirici skeçleriyle aktardı.
Otokar'ın satış ve pazarlama ekibinin de yer aldığı etkinliğin ikinci gününde; satış temsilcileri ile Otokar ekibinin takım çalışmasının yanı sıra grup sinerjisini artırmak için outdoor etkinlikler düzenlendi.