OtoAsistanım: Araç Bakımın Dijital Çözümü
PETRONAS Türkiye'nin özel servisler için geliştirdiği OtoAsistanım, dijital müşteri hizmetleri yönetim platformu olarak öne çıkıyor. 65 ilde 2800 servis ve 200 yedek parçacı ile 3000 kurumsal üyeye ulaşarak sektörde benzersiz bir çözüm sunmaya devam ediyor. Dijitalleşen otomotiv bakım sektöründe lider konumda bulunan OtoAsistanım, PETRONAS'ın güçlü destek ve iş birliğiyle önemli bir ağ oluşturdu ve özel servislerin iş planını ve takibini kolaylaştırarak verimliliği artırmalarını sağladı.
Araç Sahipleri de Platforma Katılabiliyor
Sadece özel servisler için değil, aynı zamanda araç sahipleri için de bir çözüm sunan OtoAsistanım’a ücretsiz üye olarak kayıt olan araç sahipleri, otomobil ya da hafif ticari araçlarının bakım ve yağ değişim zamanlarını hatırlatma özelliği sayesinde düzenleyebiliyor. Ayrıca, araç muayene tarihleri, trafik ve kasko poliçelerinin yenileme tarihleri gibi önemli bilgileri unutmak da sisteme entegre edilmiş hatırlatma sistemi sayesinde tarihe karışıyor.
OtoAsistanım, servise gelen müşterilere özel dijital bakım kartları oluşturarak, geçmişe yönelik tüm bakım ve yağ değişim işlemlerini kayıt altına alıyor. Bu özellik, kullanıcılara araçlarına dair detaylı bakım geçmişi sunarak, servis süreçlerini şeffaf ve güvenilir kılıyor.
Sektörde Bir İlk: OtoAsistanım
Sektörde bir ilk olma özelliği taşıyan OtoAsistanım kullanıcı sayısı gün geçtikçe artmaya devam ediyor. OtoAsistanım’a dair detaylı bilgilere websitesi ve Instagram hesabı üzerinden erişilebiliyor.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |