Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
5 Mart 2021 Cuma - 10:47

Pazarlama & Müşteri Deneyimi Grup Müdürü Müge Karahan, "Müşteriyi Kazanmak Zor, Elde Tutmak İse Çok Kıymetli"

Fevzi Gandur Logistics, müşterilerine daha kaliteli hizmet sunmak adına çeşitli alanlarda yatırımlar yaparak, tüm iş süreçlerini geliştirmeye özen gösterirken, kurumsal yapılarındaki butik hizmet anlayışını korumak ve daha da anlamlı bir hale getirebilmek adına bu kez de Müşteri Deneyimi departmanı kurarak bu aksiyonlarına yenisini ekledi.

Pazarlama & Müşteri Deneyimi Grup Müdürü Müge Karahan,  Müşteriyi Kazanmak Zor, Elde Tutmak İse Çok Kıymetli

Şirketin Pazarlama & Müşteri Deneyimi Grup Müdürü Müge Karahan, yeni yapılanmaları sayesinde müşterilerinin iş süreçlerini proaktif bir yaklaşımla yönettiklerini ve memnuniyeti artırmaya odaklandıklarını belirtti. Karahan, “Müşteriyi kazanmak zor, elde tutmak ise çok kıymetli.” dedi.

Lojistik sektörünün köklü markalarından Fevzi Gandur Logistics, yatırımlarına iş süreçlerini yenileyerek devam ediyor. Şirket, tüm alanlarda daha kaliteli hizmet sunabilmek amacıyla Müşteri Deneyimi departmanı kurdu.

Fevzi Gandur Logistics Pazarlama & Müşteri Deneyimi Grup Müdürü Müge Karahan, müşterilerine daha yakın olabilmek amacıyla yeni bir yapılanmaya gittiklerini belirtti. Müşterilerin Fevzi Gandur’da kendi iş süreçlerine özel deneyimlerini yaşayarak, birebir hizmet almalarını hedeflediklerini söyleyen Karahan, “Müşteri kazanmak zor, elde tutmak ise rekabetçi ortamda çok kıymetli. Müşteri Deneyimi ekibimiz, müşterilerimizin şirketimizdeki çalışanıymış gibi proaktif bir görev üstleniyor. Tüm işleri ve süreçleri birebir takip ederek şirketlere düzenli bilgilendirme yapıyor ve raporlar sunuyor. Amacımız fark yaratmak ve müşterilerimizin tedarikçisi değil çözüm ortağı olmak. Bu bilinçle müşterilerimizi daha etkin dinleyebileceğimiz, verdiğimiz hizmeti daha özel şekilde almalarını sağlayabileceğimiz bir ortam yarattık. Müşterilerimizin aldıkları hizmetin karşılığındaki memnuniyet derecesini temel motivasyonumuz olarak belirledik ve iş yapış modelimize buna uyarladık.” dedi 

Kurumsal yapılarını koruyarak müşterilerine ihtiyaç duydukları butik bir servis sunduklarını dile getiren Karahan, “Amacımız müşterilerimizle sürdürülebilir bir iletişim temelinde iş ortaklığımızı güçlendirmek. Onlara, onların bakış açıları ile hizmet deneyimi sağlamak.”  diye konuştu.

Dijital yatırımlar ile pandemiyi yendi!

Karahan, dijital altyapıları ve CRM yatırımları sayesinde pandemiye rağmen pazar paylarını artırdıklarını dikkati çekti.

Müşteri Deneyimi departmanıyla birlikte Salesforce yatırımlarını da güçlendirerek Service Cloud yatırımı yaptıklarını anlatan Karahan, bulut tabanlı platform ile müşterilerin taleplerine hızlı cevap verebildiklerini, beklentilere etkili ve anlık çözümler sunabildiklerini ifade etti. 

Karahan, “Ekibimiz, mobil uygulama üzerinden ofis, ev veya saha fark etmeksizin her yerden süreçlere anında dahil olabiliyor.” bilgisini de paylaştı.

 
Araçların Muayenesi İçin Verilen Randevu Süresi 7 Günü Geçmeyecek
 
Scania, Kurum İçi Eğitim Toplantılarında ‘Akıllı Gözlük’ Kullanmaya Başladı
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Saygınlar Lojistik Türkmenistan Taşımacılık Hizmetlerini Sürdürüyor
Türkiye – Türkmenistan arasında yük taşımacılığı uzun yıllardır devam ...
Arınak Lojistik Romanya’ya Ful Tır ve Parsiyel Nakliye Hizmetlerine Devam Ediyor
Ülkemizin batısında, Avrupa kıtasının doğu ülkeleri arasında yer alan ...
Uluslararası Kara ve Denizyolu Nakliyesi
Kara ve denizyolu yük taşıma yönetmeliği gereği uluslararası alanda yapılan ...
 
Şah Lojistik Yurt İçi ve Uluslararası Nakliye Çalışmalarını Sürdürüyor
Bir üretim mamulünün tüketiciye ulaştırılması çeşitli evrelerden geçmesi ...
CEVA, Havacılık Lojistiğindeki Konumunu Güçlendiriyor
Uluslararası havacılık sektöründe büyük atılımlar yapan CEVA Logistics, ...
Türkiye-Ukrayna Kara ve Denizyolu Taşımacılığında Yeni Gelişmeler
Uluslararası ilişkiler çerçevesinde geride bıraktığımız 2020 yılı verilerine ...
 
GEFCO, Türkiye-Fas-Tunus Hattından Sonra Fas’ta Yeni Depo Açtı
Küresel multimodal tedarik zinciri uzmanı ve Avrupa'da lider otomotiv ...
Azerbaycan İhracatında Komple Tır ve Parsiyel Taşımacılığı
Uluslararası ilişkiler içerisinde bulunduğumuz ülkeler arasında yer alıp ...
Intermax Logistics Yönetim Kurulu Başkanı Savaş Çelikel, "Minivan Hizmeti İhracatçıya Can Simidi Oldu"
Korona virüs önlemleri kapsamında sınır geçişlerinde uygulanan kısıtlamalar ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
Kamyonkamyoncutrucksrctürkiyedikkatşoförlkwbus