Türk halkını düşük maliyetli hava yolu modeli (low-cost) ile tanıştıran ve 2005’ten bu yana tarifeli seferler gerçekleştiren Pegasus Hava Yolları, çağrı merkezi sektörünün genç ve dinamik şirketi Callpex ile önemli bir işbirliği yaptı. Hizmet kalitesinde çıtasını yükseltmek için çağrı merkezi operasyonunu Callpex ile yürütme kararı alan firma, maliyetlerini minimize ederken iş verimliliğini de artırdı.Misafirlerine ulaşmak için kullandıkları çoklu kanal stratejileri içerisinde direkt satış kanallarının en önemli ve temel noktayı oluşturduğunu söyleyen Pegasus Hava Yolları Ticaretten Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Güliz Öztürk şu bilgileri verdi: “www.flypgs.com web sitemizden sonra en büyük ve önemli direkt satış kanalımızı çağrı merkezimiz olarak konumlandırdık. Hem satış kabiliyetimizi artırmak hem de misafirlerimize doğrudan ulaşmak amacı ile çağrı merkezimizin olması gerekliliğine inandık. Bu amacımızdan hareketle, kurulduğumuz 2005 yılında farklı bir şirket ile çağrı merkezi operasyonlarımızı yürütmeye başladık. Zaman içerisinde büyüyen şirket hedeflerimize, gelişen operasyonlarımıza ve artan misafir trafiğimize uygun etkin ve kaliteli hizmeti sunmak amacı ile çağrı merkezi operasyonumuzu Callpex ile yürütme kararı aldık.” Callpex Genel Müdürü Metin Tarakçı ise: “Pegasus ile aramızdaki güçlü sinerji projenin başarısında önemli etken oldu. Uzun süreli stratejik iş ortaklığımız neticesinde firmanın ihtiyaçlarına özel geliştirilen çözümler ile iş akışlarında maksimum verimlilik sağlamanın haklı gururunu yaşıyoruz.” yorumunda bulundu.