Petlas, Stratejik İletişimde Salt İletişim Grup'u,
Kreatif İletişimde Havas Worldwide’ı Tercih Etti.
Dijital pazarlama ile tam entegre olmuş çağdaş bir yapı ve yeni nesil medya iletişimi anlayışıyla hizmet veren Salt İletişim Grup, müşteri portföyüne Türkiye’nin köklü markalarından olan ve “Türkiye’nin Lastiği” sloganıyla yoluna emin adımlarla devam eden Petlas’ı ekledi. Başarısını ülke sınırları dışına da taşıyan Petlas’ın stratejik iletişim danışmanlığını Salt İletişim Grup, kreatif çalışmalarını ise gelecek odaklı global fikir ajansı olan Havas Worldwide ile yürütecek.
1976 yılında kurulan Petlas, 2005 yılından itibaren üretimini Türk sanayiinin güçlü kuruluşlarından Abdulkadir Özcan A.Ş. bünyesinde sürdürüyor. Abdulkadir Özcan A.Ş.’nin Petlas’ın yönetimini devralmasından itibaren fabrikadan yönetim politikasına, AR-GE çalışmalarından insan kaynaklarına her alanda markayı daha da ilerletecek adımlar atıldı. Petlas, 2.000.000 m²'lik alan üzerinde yer alan 350.000 m²'lik kapalı alana sahip fabrikada her türlü kara taşıtı lastiğin yanı sıra savaş uçağı lastiği de üretiyor. Petlas, ülkemizi dünya kara yollarında da başarıyla temsil ediyor. Başta Avrupa ülkeleri olmak üzere 100’ün üzerinde ülkede satışa sunulan PETLAS, belirlediği vizyonu gereğince dünya pazarlarında, uluslararası markalaşma sürecinin gereği olan araştırma-geliştirme, teknoloji, üretim, yönetim ve pazarlama anlayışı ile yer alıyor ve her geçen gün pazar payını artırıyor. "Güvenli Lastik" kavramına büyük önem veren kuruluş, lastik-deney test merkezinde ürünlerini uluslararası standartlardaki testlerden geçiriyor. Daima daha iyiyi yakalamak için de Araştırma-Geliştirme birimindeki uzmanların, bilgisayar kontrollü laboratuvarlarda çalışmaları sürüyor.