İletişimde lidere yakışır bir şekilde samimi, güçlü ve gerçekçi bir dil kullandıklarını belirten Petrol Ofisi CMO’su Beril Alakoç, dijital medyayı etkin ve güçlü şekilde kullanan markalardan biri olduklarını vurguladı.
Küresel prestije sahip MUSE Creative Awards’ta markaların reklam, pazarlama, dijital medya gibi alanlarda gerçekleştirdiği yaratıcı fikirler ve tasarım çalışmaları değerlendirilerek ödüllendiriliyor. Bu yıl da farklı sektörlerden çok sayıda markanın başvuruda bulunduğu uluslararası ödül programında projeler, alanlarının önde gelen profesyonellerinden oluşan uluslararası jüri tarafından değerlendirildi. MUSE Creative Awards 2021 jürisi, yaptığı değerlendirmede Petrol Ofisi’nin 4 ayrı projesini toplam 13 farklı kategoride ödüle layık gördü.
“Samimi, güçlü ve gerçekçi bir dil kullanıyoruz”
İletişimde, lidere yakışır bir şekilde samimi, güçlü ve gerçekçi bir dil kullandıklarına vurgu yapan Petrol Ofisi CMO’su Beril Alakoç, “Bu iletişimi en doğru zamanlama, kanallar, içerik, çizgi ve renklerle gerçekleştiriyoruz. İletişim kanallarının efektif kullanımına da büyük özen gösteriyoruz. Bu doğrultuda dijital medyayı da etkin ve güçlü şekilde kullanan markalardan biri konumundayız. Petrol Ofisi iletişiminin başarısını ise sadece hedef kitlemizden aldığımız geri dönüşlerle değil, araştırmalar, pazar verileri gibi birçok rakamla da somut bir şekilde görmek mümkün. MUSE Creative Awards gibi uluslararası prestije sahip bir değerlendirmeden de 13 ödül birden almak bizler için önemli bir mutluluk ve motivasyon kaynağı” şeklinde konuştu.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |