Yemyeşil tepeleri ve kendine has turkuaz rengi gölleriyle adeta pastoral bir tabloyu andıran Interlaken bölgesinde düzenlenen etkinliğe; SAF HOLLAND EMEA/Hindistan Bölge Başkanı Alexander Geis, SAF HOLLAND Treyler Sistemleri Ticari Birimi Mühendislikten Sorumlu Başkan Yardımcısı Dr. Stefan Wallmeier, SAF HOLLAND Avrupa OEM Satış & Satış Sonrası Başkan Yardımcısı Alexander Charpiot, SAF HOLLAND Türkiye Genel Müdürü Bilal Azizoğlu, SAF HOLLAND’ın üst düzey yetkilileri ve Avrupa'nın birçok ülkesinden davet edilen basın mensupları katıldı.
Havalı süspansiyon ve amortisörün fonksiyonlarını birleştiren SAF Adaptif Havalı Süspansiyon Sistemi ile SAF HOLLAND, lider teknolojisini ortaya koyuyor.
Yeni Ürün 6 Kilogram Daha Hafif
SAF-HOLLAND neredeyse hiç bakım gerektirmeyen SAF Adaptif Havalı Süspansiyon sistemini geliştirdi. Bu sistem günümüzün geleneksel süspansiyon sistemlerine entegre edilmiş olsa da, hem bir havalı süspansiyon hem de bir amortisörün fonksiyonlarını bir arada sunuyor. Bu, yarı treylerlerin artık hidrolik amortisörlere ihtiyacı kalmadığı anlamına geliyor. Ürün normalden 6 kg daha hafif ve amortisörü ortadan kaldırdığı için yağın çevreye verdiği zararları da ortadan kaldırıyor.
EMEA/Hindistan Bölge Başkanı Alexander Geis yaptığı açıklamada, "Yeni havalı süspansiyon sisteminin lastikler ve yükler üzerindeki hassas etkisi özellikle son kullanıcılar için oldukça karlı. Yarı-treyler yüksüz ya da çok az yükle seyahat ettiğinde aşırı sönümleme (overdamping) oluşmuyor. Bunun nedeni ise sönümlemenin yük koşullarına göre tıkırtıları engellemek ve yük üzerinde daha fazla hassasiyet sağlamak için adapte olması" dedi.
Tüm Yönleriyle Avantajlı
Yeni SAF Adaptif Havalı Süspansiyon teknolojisi yük optimizasyonuna yönelik daha da fazla katkıda bulunuyor. Alexander Geis açıklamasında: "Parça ve süspansiyon kolu sayesinde aks başına altı kilo kazanılıyor; bu, üç akslı bir araç için 18 kilo anlamına geliyor. Bu da daha fazla yük taşınması demek" şeklinde konuştu.
Sönümleme, iki havalı süspansiyon supabı ile yuvarlanma kulağı ve piston arasındaki bir baypas sayesinde oluşuyor. Supaplar sürüş sırasında genişleme ve sıkışmayı sağlamak için aktif konumda çalışıyor. Yüksek frekanslı titremelerde baypas memesi (kapış memesi) istenmeyen titremeleri engelliyor. Havalı süspansiyon ve süspansiyon kolunun bağlantısında ise kurulumu kolaylaştıran modern bir süngülü kilit bulunuyor.
Perdeli ve Frigorifik Treylerlerde Kullanıma Uygun
SAF-HOLLAND havalı süspansiyon sistemi perdeli ve frigorifik treylerlerde kullanıma uygun. Boş ya da yüklü kullanım oranları yüksek yarı treylerler için sistemin diğer kullanım alanları ise hala değerlendiriliyor. Tüm standart sürüş yüksekliklerinde sistem hala kullanılabilirken, +/- 80 mm'lik bir süspansiyon aralığı mevcut.
2018’de Pazara Sunulacak
SAF-HOLLAND'ın geliştirdiği yeni sistem ayrıca çevrenin korunmasına yönelik önemli katkıda bulunuyor; çünkü sistemin yağ kaçırması mümkün değil. Sistemin şasi ve fonksiyonel süspansiyon kolu arasındaki standart ara yüze basit bir şekilde adapte edilebilmesi, araç üreticilerine avantaj sağlıyor. SAF-HOLLAND, yeni yük tasarruflu havalı süspansiyon sistemini 2018’de pazara sunmayı planlıyor.
SAF Adaptif Havalı Süspansiyon ‘un Sağladığı Avantajlar
- Yük üzerinde daha yüksek hassasiyet (üst yapı hızlanmadan daha az etkilenir)
- Yüksüz yarı treylerlerde aşırı sönümleme olmaz
- Treyler başına yaklaşık 18 kg ağırlık tasarrufu sağlar
- Havalı Süspansiyon neredeyse hiç aşınmaz
- Standart şasi arayüzlerine adapte edilebilir
- Yağlı amortisörler olmadığından bakım masrafları daha düşüktür
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |