2008 yılı Distribütörler Toplantısı 14–17 Ekim tarihinde 18 ülkeden 98 Scania yöneticisinin katılımıyla İstanbul’da Four Seasons Oteli’nde gerçekleştirildi.
Satış, satış sonrası, pazarlama, servis, yedek parça, ihracat, strateji iş ve marka geliştirme, filo planlama alanlarında Scania’nın dünya genelindeki 2008 yılı operasyonları değerlendirilirken 2009 yılı planları oluşturuldu. Toplantı Scania Grup Başkan Yardımcısı Martin Lundstedt’in “Scania Kurumsal Noktaları” adlı sunumuyla başladı. Scania Satış ve Pazarlama Başkan Yardımcısı Klas Dahlberg “Fırsatlar ve Zorluklar” ve Scania Satış ve Servis Başkan Yardımcısı Anders Gustafsson “Servis ve Parça Potensiyeli Fırsatlarını Yakalamak” adlı konuşmalarını gerçekleştirdiler. Bu sunumları servis, parça, araç, finansman ve stratejik konularda gelişim noktaları ve planların paylaşıldığı farklı yöneticilerin anlatımları takip etti. Distribütörler toplantısında tüm katılımcılar; satış, servis, parça, yetenek temini konularında gruplar halinde workshoplar gerçekleştirerek bölgesel ihtiyaçlar ve önümüzdeki yıllarda yapılması gereken gelişmeler ile ilgili geri bildirimler vererek fikirlerini paylaştılar.
Dubai, Mısır, Hindistan, İran, Irak, İsrail, Ürdün, Kenya, Kuveyt, Lübnan, Umman, Katar, Sudi Arabistan, Suriye, Tunus, Türkiye ve İsveç’ten Scania’nın üst düzey yöneticilerinin, satış, satış sonrası hizmetler müdürlerinin katılım gösterdiği toplantı tüm katılımcıların memnuniyetiyle ayrılmasıyla tamamlandı.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |