SCANIA, SSH STRATEJİLERİNİ
KIBRIS’TA BELİRLEDİ...
Satış sonrası hizmet kalitesini, müşteri odaklı çalışmalarıyla en üst noktaya ulaştırmayı amaçlayan Doğuş Otomotiv Scania, tüm Türkiye genelindeki Yetkili Servis ağını oluşturan SSH yöneticileri ile Kıbrıs’ta Bir araya geldi. Toplam 30 SSH yöneticisinin katıldığı ve 3 gün süren toplantılar sırasında, yetkili servis yöneticileri karşılıklı fikir alışverişinde bulunarak görüşlerini birbirlerine aktarma fırsatı buldular.
Doğuş Otomotiv Scania Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Özkan Muti, çok yararlı bir toplantı gerçekleştirdiklerini belirterek “Türkiye genelinde hizmet veren Yetkili servis yöneticilerimiz ile 3 gün boyunca bir araya gelerek görüşlerini aldık. Araçlardaki gelişimler, teknik faaliyetler, garanti uygulamaları, parça yönetimi ve kalite konuları üzerinde bilgi aktarımlarında bulunduk. Müşterilerimize en iyi hizmeti sunmak amacıyla bu tip toplantıları sık sık gerçekleştirmek arzusundayız” açıklamasında bulundu.
Doğuş Otomotiv Bölge Yöneticilerinin de hazır bulunduğu, Kıbrıs’ta gerçekleşen Scania SSH Yöneticileri toplantısında, Ağustos ayı ortasına kadar sürecek olan “Eski Dostlar Servis Kampanya”sının başarısı, müşteri memnuniyeti, SSH hizmet ve kalitesinde bir sonraki aşamalar ve gizli müşteri uygulaması gibi konular da değerlendirildi.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |