Scania Yetkili Satıcı sahiplerine yönelik olarak düzenlenen eğitimlerde Dünya ve Türkiye’de Otomotiv Trendleri, İnsan Davranışlarını Anlamak, Aile Şirketlerinden Kurumsallığa Geçiş, Altı İnsan İhtiyacı, İnsanlararası İlişki Çözümlemesi (TA) Duygusal Okuryazarlık, Güven & Empati ve Kişilerarası Etkileme, Yapıcı Davranış başlıklı konular yer aldı.
Scania Genel Müdürü Tolga Senyücel ve Doğuş Otomotiv Scania Satış Operasyon ve İş Geliştirme Müdürü Selçuk Aksakal’ın da katıldığı organizasyona Türkiye Geneline yayılmış Scania Yetkili Satıcılarının büyük çoğunluğu katıldı. Eğitimler Scania Akademi ve MCT Eğitim Danışmanlık tarafından verildi.
Doğuş Otomotiv Scania Genel Müdürü Tolga Senyücel, açılış konuşmasında bu programın İsveç tarafından da desteklenen uzun vadeli bir program olduğunu belirterek “Bu eğitim ile amacımız ekip olarak gelişen ve değişen global rekabet şartlarına kısa sürede ve daha kolay uyum sağlamaktır. “ dedi.
Doğuş Otomotiv Scania Satış Operasyon ve İş Geliştirme Müdürü Selçuk Aksakal eğitimlere yetkili satıcı sahiplerinin gönüllü olarak katıldıklarını ve eğitim süresince son derece olumlu bir ortamın sağlandığına dikkat çekerken “Böyle bir eğitimin sektörde ilk kez verilmesi önemini bir kat daha arttırmaktadır. Program ilk kez Doğuş Otomotiv-Scania markası öncülüğünde tasarlandı. Program hazırlığı sırasında Yetkili Satıcılarımızla birebir görüşmelerde bulunduk ve ihtiyaçlarını belirledik. Terzi-usulü bir çalışma ortaya çıktı. Bu bir gelişim programı ve sonuçlarını daha çok uzun vadede alacağız.” dedi.
Eğitimin amaçları hakkında da bilgi veren Aksakal “Amacımız Scania Yetkili Satıcı gelişim sürecine katkıda bulunmak ve yöneticilere profesyonel iş yönetimi ve kişisel gelişimlerine destek olmak. Ayrıca yöneticilerimizin kişisel gelişimine katkıda bulunmak istiyoruz. Doğuş Otomotiv ile Yetkili Satıcı Ağı arasındaki uzun vadeli güven ilişkisini güçlendirmeyi hedefliyoruz.” dedi.
Scania “Adanmış Yönetici Eğitimi” ile Yetkili Satıcı ağında Doğuş Otomotiv-Scania’nın vizyon, misyon, stratejisi ve Scania kültürünün ortak bir çerçevede benimsenmesini sağlamayı amaçlıyor. Yetkili Satıcıların müşteri odaklı çalışma alışkanlıklarını geliştirmek, işletmesinin standartlarını geliştirme amacıyla yöneticilerin kendi iş tecrübelerini de paylaşacakları bir platform oluşturmak, yetkili satıcılar arasındaki güven ilişkisini pekiştirerek takım ruhu yaratmak ve iletişim yetkinliklerini ve bağlarını kuvvetlendirmek, programın hedefi olarak ortaya konuluyor.