Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
5 Eylül 2017 Salı - 16:46

Saf-Holland Intra Disk Frenli Akslarını Artık Türkiye’de Üretiyor

Disk fren teknolojisinin öncüleri arasında yer alan SAF-HOLLAND, treyler ve yarı treylerlere yönelik geliştirdiği uluslararası yeni standartlar belirleyen SAF INTRA DİSK’li akslarını artık Düzce’deki yeni fabrikasında üretiyor.

Saf-Holland Intra Disk Frenli Akslarını Artık  Türkiye’de Üretiyor

SAF INTRA akslar, milyonlarca saat test edildikten ve kanıtlandıktan sonra bugün, özellikle üstün ekonomik verimliliği ile tanınıyor. Treyler ve yarı treyler için üretilen bu akslar, daha az aşınma ve yıpranma sayesinde daha uzun hizmet ömrü sunarken, hafifliği ile maksimum yük kapasitesi sağlıyor.

SAF INTRA akslar alanındaki en iddialı hafif tasarımı sayesinde taşıma kapasitesinde büyük bir avantaj sunuyor. Tek parça tasarımı ile periyodik bakım gerekliliğini ortadan kaldıran SAF INTRA akslar, böylece hem maliyet hem de zaman tasarrufu sağlıyor. Öte yandan orijinal yedek parçalarının Türkiye’nin her yerinde uygun maliyetler ile temin edilebilmesi de bu özel aksları, daha da çekici kılıyor.

Nakliye araçlarının özel ihtiyaçları için geliştirilmiş olan B9 disk frenli akslar, önemli bir ağırlık optimizasyonu ve virajlı yollarda daha fazla esneklik sağlıyor. SAF INTRA akslar, minimum tekerlek aşınması, daha az yakıt tüketimi, yüksek sürüş konforu, optimal manevra kabiliyeti, hassas sürüş ve daha yüksek treyler ikinci el satış değeri gibi avantajları ile hem treyler üreticilerinin hem de lojistik filolarının tercihi oluyor.

SAF-HOLLAND Türkiye Genel Müdürü Bilal Azizoğlu, SAF INTRA akslar ile ilgili olarak; “Bu özel akslar, kullanıcılarımıza bakım maliyetleri anlamında avantajlar sunuyor. SAF INTRA  aksları kullanıcılarımızın operasyonlarında yakıt açısından ekonomik verimlilik sağlıyor. Öte yandan bu akslarımızı artık Türkiye’de üretebilmemiz sayesinde treyler üreticilerinin ve kullanıcılarının daha da yakın çözüm ortağı olabiliyoruz,” diye belirtti.

Disk fren porya ünitesi

• Porya ve  fren  diskleri arasında temas yüzeyini azaltır

• Fren  diskinde bulunan konik havalandırma sayesinde ısınmayı minimuma indirir

• Porya rulmanlarına düşük ısı iletilmesini sağlar

Korumak Üzere Konumlandırıldı

Spesifik özelliklerle özel olarak koordine edilmiş olan amortisör, makas kulağının merkezine ve  işlevsel süspansiyon kolunun içine  yerleştirilmiştir; böylelikle taş  sıçramalarına ve  diğer yol  döküntülerine karşı  koruma sağlar.

Periyodik Bakım Gerektirmez

SAF INTRA  aksların tasarımı sayesinde Intra Makas ve  aks borusu, ayrılmaz ve periyodik bakım gerektirmeyen bir ünite oluşturur. Bu, tasarım, U-cıvataları, sıkıştırma plakaları ve somunlarına duyulan ihtiyacı ortadan kaldırır. Tüm tasarım, son derece dayanıklı ve bir o kadar da hafiftir.

 

 

 

 

 
Renault SYMBIOZ: Mobilitenin Geleceği
 
Avek Otomotiv’de Ticari Araç Modellerine Sahip Olmak Auto Credit ile Kolaylaştı
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Renault SYMBIOZ: Mobilitenin Geleceği
Renault, SYMBIOZ ile 2030 yılına ilişkin otomobil vizyonunu yansıtıyor. ...
Türkiye Hazır Beton Birliği Bir İlke İmza Attı
Türkiye Hazır Beton Birliği, Beton Sürdürülebilirlik Konseyi “Sistem Operatörü”; ...
Brisa, Otopratik ile Yenilikçi ve Karlı İş Modelini İzmir’e Taşıyor
Brisa, İzmir iline yapacağı yeni yatırımlarla hızlı araç bakım ve servisi ...
 
ARES International Transport Avrupada gücünü Tırsandan alıyor
Türkiyenin lider treyler üreticisi Tırsan, tren yüklemeli özel araçlarıyla ...
Renault-Nissan İttifakı ve Çinli Dongfeng Elektrikli Araç Üretecek
Renault-Nissan İttifakı Başkanı Ghosn, "Dongfeng'le ortaklaşa kurulacak ...
DAF Trucks Türkiye Pazarına İddialı Girdi!
Dünyanın önde gelen kamyon üreticilerinden DAF Trucks, geçtiğimiz senenin ...
 
Bosch, 90 Yıldır Fren Teknolojisine Yön Veriyor
İlk servo freni 1927 yılında piyasaya sürerek fren mesafelerinin önemli ...
Halk Otobüsü Tanımı Yasalaştı
Özel Halk Otobüsü tanımıyla alakalı olarak Karayolu Trafik Yönetmeliğinde ...
İhracat Şampiyonu Otomotiv Sektöründe Değişim Kapıda
Deloitte’un otomotiv sektörünün 2017 ilk yarısını değerlendiren raporuna ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
treylerkamyonumKamyonsondakikafahrerdikkattrucktürkiyelkw