Temsa Global, SEGEP Projesi’ni ve modül eğitim programlarını yetkili servis müdürleri ile paylaşmak üzere Temsa Global Altunizade yerleşkesinde bir toplantı düzenledi. Türkiye genelinden yetkili servis müdürlerinin katılımıyla düzenlenen toplantıda müdürlere sorumlu oldukları bayilerde uygulanacak bu projeyle ilgili önbilgilendirme yapıldı. Servislerin en iyi hizmeti sunabilmesi için geliştirilen proje bitiminde, yetkili servislerin satış sonrası hizmetlerde farklı bir vizyon yaratması hedefleniyor.
“Ürün ile müşteri arasındaki köprüyü güçlendiriyoruz”
Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Hakan Coşkun “Aracın üretimi ile müşteri arasındaki köprü satış sonrası hizmetlerdir. Bu alanda ne kadar güçlü olursak müşteri memnuniyetimiz de o yönde artar. Temsa Global olarak müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek ve müşteri memnuniyetini artırmak için sürekli yeni projeler geliştiriyoruz. Bu hedeflere ulaşmanın yolunun yetkili servislerimize liderlik yaparak gerekli tam desteği vermekten geçtiğinin bilincindeyiz” dedi. Coşkun ayrıca, “Eğitim alanındaki yatırımlarımızı hız kesmeden sürdürüyoruz. Bu gelişmeleri yetkili servis müdürlerimizle paylaştık, ilerleyen dönemde dahil olacakları bu proje hakkında bilgilendirdik. Yetkili servislerde uygulanacak olan projeler, yetkili servis müdürleri tarafından memnuniyetle karşılandı” şeklinde konuştu.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |