Son teknolojiye sahip araçları ile geleceğin modellerini bugünden sunan Scania, günümüz trendlerini de yakından takip ederek, iş ortaklarına her zaman ve her yerde ulaşabilmeyi hedefliyor.
Scania, sosyal medya iletişim mecralarını kullanarak iş ortakları ile iletişimini artırıyor Geçen sene Facebook sayfasını açarak sosyal medyaya giriş yapan Scania, yeni açtığı sosyal medya hesapları ile iletişimine hız kesmeden devam ediyor.
Scania Facebook sayfasının takipçi sayısı 150 bin kişiyi geçti. Scania, sektörün çok üzerindeki etkileşim oranı ile müşterileriyle kurduğu güçlü iletişimi ortaya koydu. Bu başarıyı yeni açtığı LinkedIn, YouTube, Google Plus, Instagram hesaplarıyda daha da ileriye taşımayı hedefliyor.
Erişimi ve kullanımı kolay sosyal medya aracılığıyla iş ortakları ile zaman ve mekân sınırlaması olmaksızın her konuda bilgi, düşünce ve fikir alışverişinde bulunmayı amaçlayan Scania, her geçen gün artan kullanıcı sayısı ile sosyal medyada da gücünü bir kez daha gözler önüne seriyor.