Fuarda 1.200 m²lik standıyla yer alan Schaeffler, binek otomobil, ticari araç ve traktörlere yönelik ürünlerini, onarım çözümlerini ve servisler için geliştirdiği hizmet paketlerini sanal bir geziyle ziyaretçilere sundu. Schaeffler fuarda; müşterileri, iş ortakları ve çalışanlarıyla birlikte Aftermarket’teki 40. yılını da kutladı.
Schaeffler’in Automechanika 2016’da büyük ilgi çeken bölümlerden biri de, ziyaretçilerin ürünleri daha yakından tanımalarına olanak sağlayan sanal gezi oldu. Ziyaretçiler sanal bir tamirhanede, LuK RepSet 2CT onarım çözümünü kendi başlarına kullanarak kuru tip çift balatalı bir debriyajı değiştirdiler; bir binek otomobilin motoru içinde minyatür uzay gemisiyle gezerek INA’nın motor alanındaki uzmanlığı hakkında yeni bilgiler edindiler. Automechanika’da ilk kez gün yüzüne çıkan ürün ise, Aftermarket için özel olarak geliştirilen FAG SmartSET oldu. Ticari araç tekerlek rulmanları için geliştirilen bu montaja hazır onarım çözümünün tüm bileşenleri de aynı şekilde sanal ortamda deneyimlenebildi.
Schaeffler'in hizmet markası REPXPERT de fuarda dikkatleri üzerine topladı.
Tamirhanelere sağladığı artı değerler, altı ayrı çalışma tezgâhında katılımcılara sunuldu. Ziyaretçilerin taleplerine yönelik şekillendirilen Schaeffler REPXPERT tezgâhları, pratik onarım çözümleri sunmanın yanı sıra hem sergilediği yaklaşık 50 farklı ürünle kapsamlı ürün portföyünü tanıttı hem de montaj ve söküm için çok faydalı ipuçları verdi.
Schaeffler Automotive Aftermarket Başkanı Michael Söding, Automechanika 2016 ile ilgili şu değerlendirmede bulundu:
“Gelecek için mobilitenin giderek daha kompleks hale gelmesi nedeniyle, bu fuarda bugünün ve geleceğin konularını anlaşılır, bilgilendirici ve yetkin biçimde sunmak bizim için çok önemliydi. Ve biz bunu başardık. Distribütörler ve tamirhaneler, ürünlerimizden ve onarım çözümlerimizden nasıl kâr edecekleri konusunda net ve somut bilgiler aldılar. Fuarda aldığımız olumlu geri bildirimler ve 40. yılımızla ilgili güzel dilekler bizim için büyük bir kıvanç vesilesi oldu.”
Schaeffler'in Automechanika 2016'ya dair video, fotoğraf, bilgi ve ek izlenimlerine www.schaeffler-aftermarket.com adresinden ulaşabilirsiniz.
Automechanika 2016’da yaklaşık 1.200 m²’lik alana yayılan stand alanında çok sayıda ziyaretçi Schaeffler’in yeniliklerini keşfetme fırsatı buldu.
Uzmanlar, ziyaretçilerin isteklerine göre şekillendirilen Schaeffler REPXPERT tezgâhlarında pratik onarım çözümlerini ve Schaeffler'in kapsamlı ürün yelpazesini sundu.
Schaeffler Grubu, sunmuş olduğu yüksek kalite, üstün teknoloji ve güçlü yenilikçi yaklaşımı ile otomotiv ve endüstri için küresel çapta lider bir tedarikçi konumundadır. Schaeffler Grubu, birçok endüstriyel uygulamada kullanılan rulman ve lineer sistem çözümlerinin yanı sıra motor, şanzıman, şasi uygulamalarındaki yüksek hassasiyetli komponent ve sistemleri ile birlikte “Gelecek için Mobilite” konseptine çözüm odaklı büyük katkılar sağlamaktadır. 2015 yılında yaklaşık 13,2 milyar Euro’luk satış gerçekleştiren Schaeffler, dünya çapında 85.000’den fazla çalışanı ile Avrupa’nın en büyük aile şirketlerinden biridir. 50 ülkede bulunan yaklaşık 170 konumu ile üretim tesisleri, Ar & Ge merkezleri ve satış şirketlerinden oluşan dünya çapında bir ağa sahiptir.
Schaeffler, Türkiye’deki faaliyetlerine 1986 yılında kurulan INA Rulmanları Tic. Ltd. Şti. ve aynı yıl kurulan FAG Rulmanları Türkiye irtibat ofisi ile başlamıştır. 2001 yılında FAG’ın Schaeffler bünyesine katılımıyla iki firma faaliyetlerini ortak olarak sürdürmeye başlamış ve şirket ünvanı 2007 yılında Schaeffler Rulmanları Tic. Ltd. Şti. olarak değiştirilmiştir. Merkezi İstanbul’da bulunan firma, Schaeffler çatısı altındaki LuK, INA, FAG ve Ruville markaları ile Türkiye genelinde otomotiv ve endüstri sektörleri için kapsamlı bir ürün yelpazesi sunmaktadır. Schaeffler’in Türkiye’deki öncelikli hedefleri arasında uzman çalışan kadrosu ile doğru teknolojileri sunarak mümkün olan en üst düzeydeki müşteri memnuniyetini sağlamak yer almaktadır.