2014 yılında Altenberge’deki kayar perdeli treyler üretim tesisini genişletmek ve yeni üretim teknolojisini hayata geçirmek için 40 milyon EUR’dan fazla yatırım yapıldı. Bu yatırımla 12.000 m²’lik yeni tesiste; daha fazla modülerlik, daha fazla esneklik ve daha fazla güvenlik sağlayan soğuk büküm prosesi ile yeni nesil şasinin üretimine başlandı. Bu teknoloji ile treyler üretiminde devrim yaratan Schmitz Cargobull, treyler sektöründe pazar lideri olarak yetkinliğini bir kez daha vurgulamış oldu.
Yeni nesil GENIOS şaside boydan boya kaynaksız soğuk büküm yöntemi uygulandığından, şasi ısıl işleme maruz kalmaz ve dolayısıyla malzemede ısıl işleme bağlı zayıf noktalar oluşmaz. Bunun neticesinde daha uzun ömürlü, daha sağlam treyler, sürüş esnasında daha dengeli ve emniyetli yol tutuş ve geliştirilmiş şasi-dingil bağlantısı sağlanır.
Bunların yanı sıra beş senedir kullanılan bu teknolojiyi her geçen gün üstüne koyarak geliştiren Schmitz Cargobull, treyler sektörünün daha hafif araç - daha fazla taşıma kapasitesi ihtiyacına da karşılık veriyor. Tam donanımlı S.CS UNIVERSAL aracında 6,6 t ağırlıkla kullanıcılarına yüksek taşıma kapasitesi sunan firma aynı teknolojiyi Mega şasili treylere de taşıyarak bu segmentte de müşterilerine ciddi avantaj getiriyor. Bir önceki versiyonuna göre yeni nesil Mega treylerinde yaklaşık 300 kg hafiflemeyi mükemmelliğinden ödün vermeden sağlayarak sektörde yeni bir çığır açıyor.
Sıcak daldırma galvanizli ve cıvata bağlantılı MODULOS şasi ile bir araya gelen yeni nesil GENIOS şasinin bir bakışta sağladığı faydalar:
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |