Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
English
Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
3 Mayıs 2017 Çarşamba - 22:39

Schmitz Cargobull, Türkiye'de Üretime Başladı

Sektörün taleplerine çok daha hızlı ve etkili çözümler üretmeyi hedefleyen marka, yapılanmasını adım adım tamamlıyor.

Schmitz Cargobull, Türkiye de Üretime Başladı

SEKTÖRÜN GÜÇLÜ MARKASI DENGELERİ DEĞİŞTİRECEK

Geleceğe ilişkin üretim kapasitesi ve ürün gamı noktasında önemli hedefler koyan dünya markası Schmitz Cargobull, pazarın dinamiklerini önemli ölçüde değiştirecek gibi görünüyor.

Adapazarı’nda üretime başlayan fabrikanın ilk teslimatı, markanın üst düzey yetkililerinin katılımıyla üretim sahasında gerçekleşti. 10 adet S.CS Mega Varios treyler, düzenlenen törenle ME-TOL Uluslararası Nakliyat’a teslim edildi.



Teslimat törenine: ME-TOL Uluslararası Nakliyat Sahibi Mehmet Civciv, Schmitz Cargobull Türkiye Genel Müdürü Mile Mishevski, Ülke Satış Müdürü Nihat Özmen Ayhan, Fabrika Müdürü Turan Yıkın, Satış Müdürü Hakan German ve Schmitz Cargobull Türkiye yetkilileri katıldı.

MILE MISHEVSKI
SCHMITZ CARGOBULL, AVRUPA’DA KALİTENİN SEMBOLÜ”

Teslimat töreninde açıklamalarda bulunan Schmitz Cargobull Genel Müdürü Mile Mishevski, Schmitz Cargobull’un Türkiye’deki yatırımlarına 1,5 yıl önce başladığını ifade ederek  Türkiye pazarına olan güvenlerine vurgu yaptı.

Talep Müşteriden Fabrika Schmitz Cargobull’dan

Schmitz’in bu yatırımının müşterilerden gelen talep doğrultusunda gerçekleştiğine dikkat çeken Mile Mishevski, “Birkaç istisna haricinde müşterilerimizin hepsi burada olmamız gerektiğini söyledi; o yüzden biz de bu büyük adımı atma ihtiyacı hissettik.  Büyük adımdan kastımız sadece burada yaptığımız üretim değil; planımız aynı zamanda Schmitz Cargobull’un Avrupa’da sunduğu tüm çözümleri de kapsıyor. Makinaları ve ekipmanları getiriyoruz; ancak insan faktörü hala çok önemli. Yaklaşık bir buçuk yıl önce yatırımın değerlendirmelerine başladık; ancak kesin kararımızı Haziran ayında verdik. Bu kadar kısa süre içerisinde bu işi tamamlamış olmak bizim doğru kişilerle çalıştığımızı gösteriyor ve biz bununla gurur duyuyoruz. Schmitz Cargobull büyürken tabii ki personel kadromuz da büyüyor” dedi. 

Satış sonrası hizmetlere çok önem verdiklerini söyleyen Mishevski, şu ana kadar altı yetkili servis ile kontrat imzaladıklarını belirtti.  Amaçlarının bu servisleri Türkiye çapında 20’nin üzerine taşımak olduğunu ifade eden Mishevski, yedek parça ve servis hizmetlerine ağırlık vereceklerini kaydetti.

Türkiye’de Üç Farklı Araç Üretimi Yapılacak

Müşterilerine finansal çözümler de sunacaklarını ifade eden Mile Mishevski, ayrıca Avrupa’da olduğu gibi burada da takas ve ikinci el operasyonlarına önem vereceklerini sözlerine ekledi. Almanya’da üç büyük ana fabrikalarının olduğuna dikkat çeken Mishevski, tenteli treyleri Attenberge’de, frigoları Vreden’de, damperleri de Gotha’daki fabrikalarında ürettiklerini söyledi. Mishevski, “Bu üç büyük ana fabrikaya ek olarak bazı küçük ölçekli fabrikalarımız da var. Mesela; İspanya’da, Rusya’da, Litvanya’da faaliyetlerimiz sürüyor. Çin’de de müşterek bir yatırımımız var. Bu küçük ölçekli fabrikalarda amacımız tek bir ürün üretmek; ama Türkiye’deki fabrikamızda üç ana ürünü de üreteceğiz. İlk başlangıçta tenteli ve frigo üretimi yapacağız.  Damper treyleri de arkasından burada üreteceğiz. Bu planlamamız Türkiye pazarına ne kadar önem verdiğimizi gösteriyor. Şu anki kapasite, sadece Türkiye’deki müşterilerimize hizmet vermek üzere tasarlandı. Türkiye’de çok uzun bir süre kalmayı planlıyoruz.  Bunun için de çok iyi bir satış sonrası, finans ve ikinci el ağımızın oluşması için gerekli çalışmaları yapacağız. Fabrikamızın bir diğer kapalı alanında kuracağımız servis,  diğer bütün servislere de örnek olacak. Burada; 5.500 m² ve 3.300 m²’lik yan yana iki bina kiralandı. Ayrıca 11.000 m² açık alana sahibiz.” şeklinde konuştu.

Müşteri Taleplerine Doğrudan Çözüm

Türkiye’deki müşterilerin ürünlere yönelik bazı taleplerini ve ürünü revize etme noktasında çalışmalar da yapacaklarını belirten Mile Mishevski, Türk müşterilerin Avrupa’daki müşterilerden daha farklı talepleri olabiliyor dedi. Mishevski, “Biz buraya müşterinin talebiyle geldik, bu tesisler bizim daha esnek olmamızı sağlıyor. Türk müşterilerimizin Avrupa’daki müşterilerimizden farklı talepleri olabiliyor. Burada olmak, bu taleplere cevap verebilme konusunda esnek olmamızı sağlıyor. Almanya’dayken bütün sorunları Almanya’daki muhataplarımızla çözmek durumunda kalıyorduk. Şimdi Türkiye’deyiz, müşterilerimizin bir talebi var ve biz bu talebi hemen yerine getirebileceğiz. Türkiye’deki pazar payını geliştirmeyi hedefliyoruz. Tabii ki regülasyona da dikkat etmek zorundayız” değerlendirmelerinde bulundu.



Kaliteden Ödün Vermeyen Üretim Stratejisi

“Schmitz, Avrupa’da kalitenin sembolü olmuş bir markadır ve bundan asla ödün vermeyecektir. Bu yüzden; şu anda bütün parçalar olduğu gibi cıvatasına kadar Altenberge’den, aynı tedarikçilerden geliyor. Bu durum Türkiye’deki tedarikçilere güvenmediğimiz anlamına asla gelmiyor. Biz, bütün süreçleri Almanya’daki gibi kusursuz bir şekilde çalıştırana kadar; buradaki personelimiz en doğru ve en güvenli biçimde eğitimlerini tamamlayana kadar böyle devam edeceğiz. Sonrasında Türkiye’deki tedarikçilerden de uygun kalitede ürün temin etmeyi planlıyoruz.  Müşteri Almanya’da üretilen treylerle Türkiye’de üretilenleri yan yana koyduğu zaman hiçbir fark bulamayacak. SCHMİTZ’in bazı temel ürünleri, spesifik ürünleri, inovasyonları aynen buraya da gelecek. Türkiye’de birkaç ay sonra frigo üretimi başladığında bizim patentli ürünümüz FERROPLAST® panellerinin burada üretildiğini de göreceksiniz. Müşterilerimizin aklında en ufak bir şüphe bile kalmaması için kaliteden ödün vermeden çalışacağız.”

Treyler Sektörü Avrupa’da da Dalgalanıyor

Avrupa treyler pazarında da dalgalanmalar olduğuna dikkatleri çeken Mile Mishevski, Türkiye treyler pazarında yüzde 50’lik bir daralma olduğunun altını çizdi. Pazarda rekabetin çok yüksek olduğunu dile getiren Mile Mishevski, konuşmasını şu sözlerle tamamladı:  “Schmitz Cargobull olarak bizim şansımız teknolojimizle diğer markalardan ayrıldığımız noktada daha esnek olmamız. Gördüğünüz gibi bizim şasilerimizde boya yok, kaynak yok. Şimdi yeni başlayan soğuk bükme şasi ve tek parça şasi ile çok esnek çözümlerimiz var. Geçen yılla bu yılı kıyaslarsak, bizim pazarımızda yüzde 50’lik bir daralma oldu. Geçen yıl satışlarımız yüzde 30 düştü.  Potansiyele bakacak olursak; biz bu pazarın çok kuvvetli bir şekilde artacağına inanıyoruz.”

ENKA ile Schmitz’in uzun süreler çok iyi bir işbirliği yaptığına değinen Mishevski, ortaklıklarının sonlandırılmasına yönelik şu değerlendirmelerde bulundu: “ENKA ile 20 yıldan fazla süren çok iyi bir işbirliğimiz oldu. Bu işbirliğini sonlandırmamızın sebebi; ENKA ile olan ilişkilerimizde olan bir sıkıntı değil. Bu karşılıklı alınan bir karardı. ENKA’nın Schmitz’den daha fazla sorumlulukları ve işleri var. ENKA ile tamamen ayrıldık, artık hiçbir bağımız kalmadı. Çok iyi dostlar olarak kaldık. Markayla özdeşleşmiş bazı kişileri burada çalıştırmaya devam ediyoruz.”  

MEHMET CİVCİV
“SCHMITZ CARGOBULL 1993’TEN BU YANA TERCİHİMİZ”


Araç Parkı Schmitz Cargobull

Teslimat töreninde Kamyonum’a konuşan ME-TOL Uluslararası Nakliyat Sahibi Mehmet Civciv, 1993’ten beri Schmitz Cargobull’u kullanışlı ve kaliteli olduğu için tercih ettiklerini belirtti. 55 adetlik bir araç parkına sahip olduklarını söyleyen Civciv, filolarının tamamının Schmitz ürünlerinden oluştuğunu ifade etti. Taşımacılık sektöründe hafif aracın önemine vurgu yapan Civciv, Schmitz Cargobull’un hafif treyler üretimi ve yedek parça konusunda sorunsuz olmasının tercihlerinde ana etkenlerden biri olduğunu söyledi. Civciv, “Araç ani bir arıza yaptığı zaman parça açısından sıkıntı çekmiyorum. Çalıştığım hatlar üzerinde servisleri var. Tonaj kapasitesi, dayanıklılığı, üründe çürüme ve paslanma olmaması benim Schmitz’i tercih etme nedenlerim arasında.”



Araçlar Kullanışlı ve Hafif

Taşımacılık sektöründe aracın hafif olmasının önemine değinen Civciv, “Schmitz Cargobull’dan geçen sene Almanya’dan 15 treyler aldım. Bu yıl da Türkiye’de üretilen ilk 10 treyleri ben aldım. Toplamda 25 adetlik Schmitz Cargobull treyler, araç parkımıza girdi. Bunlardan önceki araçlarımın tamamı da Schmitz treylerden oluşuyordu. 1993’ten beri Schmitz kullanıyorum ve şu an firmamdaki bütün treylerler Schmitz markasından oluşuyor. Schmitz’i tercih etmemizin başlıca sebebi: yedek parça konusunda sıkıntı çekmiyoruz, araçların kullanımı rahat ve hafif. Taşımacılık sektöründe aracın hafif olması çok önemlidir” dedi.

Müşteri Taleplerine Önem Veren Bir Anlayış

Schmitz’in yeni geliştirilen araçlarının çok daha iyi ürünler olduğuna dikkat çeken Mehmet Civciv, ürünle ilgili şunları söyledi: “Eski modellerdeki hataların tümü giderildi. Şaselerde, dayama takozlarında eksiklikler vardı. Ben bu hataları SCHMİTZ’e ilettim. Bizim taleplerimizi dikkate almaları ve her zaman yanımızda olmaları, ürünlerini taleplerimize göre revize etmeleri bizim için çok değerlidir. Yetkililer, Türkiye’de üretime başladıktan sonra Türkiye şartlarına ve bizim taleplerimize göre üretim yapma noktasında daha esnek hareket edeceklerini ifade etti. Yeni araçlar beklentilerimizi karşılayan, işimize fayda sağlayacak ürünlerden oluşuyor.  Yine de bazı noktalarda geliştirmeler yapılması gerek diye düşünüyorum. Yetkililer de müşteriden gelen talep ve arzuları göz önünde bulunduracaklardır. Üreticilerin, işi bilene kulak vererek üretim yapması bizi memnun ediyor.”


ME-TOL hakkında:

  • Filosunda 55 aracı bulunmaktadır – 1993 ‘dan beri Schmitz müşterisi,
  • Uluslararası Nakliye – Polonya, Belarus, Ukrayna, Litvanya, parsiyel ve komple taşımacılık aynı zamanda Polonya, Belarus, Ukrayna ve Litvanya ‘da kendi acentaları bulunmaktadır.
S.CS Mega Varios hakkında kısa bilgi:
  • Sıcak daldırma yöntemi ile galvanize edilmiş, 10 yıl korozyona karşı koruma garantili şasi,
  • Cıvatalı “MODULOS’’ şasi teknolojisi ile esnek opsiyon çözümleri yanı sıra düşük bakım maliyeti ve kolay bakım/onarım süreci,
  • DIN EN 12642 XL Yük Güvenlik Sertifikası,
  • MRH süspansiyon sistemi sayesinde farklı 5.teker yüksekliklerine sahip çekicilerle uyumluluk (standart mega çekicilere ek olarak Midi çekicilerle de kullanılabilirlik)
  • 19,5” dingil ebatının yanı sıra 22,5” dingil ebatına da uyumlu, dolayısıyla daha geniş çaplı (430 mm) fren diski kullanımına uygun,
  • Ön tarafta 2.700 mm’den 3.050 mm’ye kadar 7x50 mm kademelerle farklı iç yükseklikte, arka tarafta 2.850 mm’den 3.050 mm’ye kadar 4x50 mm kademelerle kullanıma imkan tanıyan ayarlanabilir çatı sistemi,
  • Yüksek hacim gerektiren yüklerde operasyonel esneklik,
  • Manuel çatı kaldırma sistemi yanı sıra tercihe bağlı Hidro-pnömatik ayarlanabilir çatı kaldırma sistemi.

 
Toyota'dan CMS'ye En İyi Tedarikçi Ödülü
 
​​​ Schaeffler, 2017 Otomotiv, Motor ve Spor Kongresi’nde
YORUMLAR
Toplam 6 yorum var, 10 adet görüntüleniyor. Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 
Fatih sağıroğlu 13 Mart 2021 Cumartesi 20:44

Ben budorseleri beğeniyorum fiyat alabilirmiş

Yorumu oyla      2      1  
MEHMET 13 Ağustos 2020 Perşembe 10:09

BEN BU DORSELERİ BEĞENİYORUM FİYATINI ÖĞRENMEK İSTİYORUM

Yorumu oyla      2      1  
Fethi şıldır 12 Şubat 2020 Çarşamba 16:35

Sıfır dorse alabileceğim satıcı bayi numarasını atarsanız sevinirim

Yorumu oyla      2      1  
Şahin dönmez 15 Eylül 2018 Cumartesi 22:07

2016 model schmıtz dorseyi 2017 çıkışlı sıfır aldık.dorsenin yemek sandığı kısa sürede paslandı boyası döküldü.bu kalitede bir dorseye bu sandık hiç olmamış.

Yorumu oyla      2      2  
Sebahattingedik67@gmail.com 4 Mayıs 2018 Cuma 00:04

1360 açık sıfır dorse fiyatlarını öğrenmek istiyorum 0532 426 7584

Yorumu oyla      2      1  
Halef toplar 18 Kasım 2017 Cumartesi 16:19

Ben fiyatini ve odeme şeklini öğrenmek istiyorum

Yorumu oyla      2      1  
FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Simetri Filo'nun Tercihi Mercedes-Benz Vito Tourer Oldu!
Simetri Filo Kiralama Turizm, ilk hafif ticari araç alımında Mercedes-Benz ...
Galatasaray Voleybol Takımını da TEMSA Taşıyacak
Galatasaray Spor Kulübü Voleybol Şubesi de takım otobüsü olarak TEMSA’yı ...
Efatur, Araç Filosunu 100 Adet Volkswagen Crafter ile Genişletti
Taşımacılık sektöründe 40 yılı aşkın süredir faaliyet gösteren Efatur, ...
 
Anadolu Ulaşım, MAN TopUsed’dan 18 Araçlık Filo Aldı
Türkiye seyahat sektörünün dinamik markası Anadolu Ulaşım, MAN TopUsed ...
Mercedes-Benz Türk, Reysaş Lojistik ile 27 Yıllık İşbirliğini Güçlendirdi
Filo teslimatlarına bir yenisini daha ekleyen Mercedes-Benz Türk, 15 adet ...
Cacimler İnşaat Filosunu, 12 MAN TGS 18.400 EfficientLine Retaderli Çekici ile Güçlendirdi
Türkiye inşaat sektöründe birçok büyük projeyi başarıyla gerçekleştiren ...
 
Prestij SX Düşük Yakıt Tüketimiyle Yatırımlarda Öne Çıkıyor
Bilecik Bozüyük merkezli Bektaşlar Turizm filosuna 7 TEMSA Prestij SX ...
Türkiye’nin 40 Yıldır Lider Treyler Üreticisi Tırsan 2017 Yılında Teslimatlarına Hız Kesmeden Devam Ediyor
Sektörün önemli firmalarından Logitrans Lojistik A.Ş 60 adetlik siparişinin ...
Antalya Ulaşımında 100 TEMSA Avenue
Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin 1 Şubat itibariyle kent içi ulaşımda ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Pazar
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
treylerlkwkamyoncu haberler busfahrerkamyonumtürkiyeşoför