Kuruluşu 1978 yılına dayanan, Türkiye ve Almanya merkezli lojistik şirketi Çobantur Boltas, küreselleşme hamlesi kapsamında yeniden markalama yaptı. Geçtiğimiz yılın son çeyreğinde geleceğe yönelik stratejilerini belirleyen şirket, yoluna “Boltas” markasıyla devam etme kararı aldı.
Boltas CEO’su Selman Çoban, “Bu sadece isim ve logo düzenlemesinin olduğu kozmetik bir değişim değil. Globalleşme hamlemizin önemli bir parçası. Bu yolculuğa Boltas markasıyla devam ederek köklü geçmişimize de sahip çıkıyoruz.” dedi.
15 başlıktan oluşan stratejik yol haritası belirlediklerini paylaşan Çoban, bu değişimin en önemli adımlardan biri olduğunun altını çizdi. Çoban sözlerini şöyle tamamladı, “İleri teknolojik altyapımız, doğa dostu ve global lojistik çözümlerimizle, en iyi müşteri deneyimini sunmaya Boltas olarak devam edeceğiz.”
Halihazırda Türkiye, Almanya, İtalya, Fransa ve Romanya’da ofisleri, çalışanları, operasyonları ve yatırımları bulunan Boltas, orta vadede Uzak Doğu ve ABD yatırımlarını hayata geçirmeyi planlıyor.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |