Almanya’nın en çok okunan ve en saygın havacılık yayınlarından olan Aerokurier’in okuyucuları, Shell’i en iyi havacılık yakıtı ve madeni yağı markası olarak seçti. Derginin okuyucuları arasında yaptığı oylama sonucunda Shell, yüzde 45.7 ile en yüksek oyu topladı. Aerokurier’in “En İyi Marka Ödülleri”, çoğunluğunu pilotların olusturduğu okuyucuların internet üzerinden verdikleri oylar ve posta ile gönderdikleri kartpostallar vasıtasıyla seçiliyor.
Shell Havacılık Başkan Yardımcısı Anne Anderson aldıkları ödülden memnuniyetini ifade ederek şunları söyledi: “Shell Havacılık olarak, müşterilerimize nesiller boyudur yüksek kaliteli ürünler ve hizmet sağlıyoruz. Müşterilerimizin uçuş tutkusunu paylaşıyor ve bu güçlü mirasımızı geliştirmeye devam ediyoruz. Verimlilik ve emniyet odaklı ürünlerimiz ve işbirliklerimiz ile sektörümüzün gelişiminine destek vermek en öncelikli hedefimiz. ”
Anderson sözlerine şöyle devam etti: “Akaryakıtlarımız ve AeroShell madeni yağlarımızın tercih edilen marka olmasının nedeni uzun yıllara dayanan uzmanlığımız ve yenilikçi bakış açımız. Bu ödül gösteriyor ki çabalarımız havacılık sektörü tarafından takdir ediliyor. Shell Havacılık’a duyulan güvenin bir göstergesi olan bu ödülle gurur duyuyoruz.”
Shell Türkiye Ülke Başkanı Ahmet Erdem ise bu başarının bir parçası olmaktan dolayı gururlu olduklarını ifade etti ve ekledi : “Shell Havacılık, 100 yılı aşan deneyimi ile önde gelen küresel uçak yakıtı ve yağ tedarikçileri arasında yer alıyor ve ve dünyanın en önemli havayolu şirketlerine kesintisiz hizmet veriyor. Ülkemizde 1933 yılından beri havacılık alanında kurumsal müşterilerimize hizmet vermekteyiz. 82 yıl boyunca Türk havacılık sektörünün gelişimine hatırı sayılır bir katkıda bulunduk ve bulunmaya devam ediyoruz. Sadece Türkiye’de değil, yurtdışında birçok noktada da havayollarımızın ihtiyaçlarını karşılıyoruz. ”
Ödüller; en iyi uçak, helikopter ve jet markalarını da içeren sekiz kategoride sahiplerini buldu. Seçilme kriterleri arasında firmaların sektördeki genel algısı ve okuyucuların her bir markayı nasıl değerlendirdiği yer alıyor.