Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
14 Nisan 2022 Perşembe - 11:04

Sintek Lojistik CEO’su Oğuz Büte, Şanghay’daki Kapanma Konteyner Krizine Neden Olabilir

Sintek Lojistik CEO’su Oğuz Büte, Rusya’nın Ukrayna’yı işgali ile başlayan ve devam eden savaşın birçok sektör gibi lojistik sektörünü de olumsuz etkilediğini belirterek açıklamalarda bulundu.

Sintek Lojistik CEO’su Oğuz Büte, Şanghay’daki Kapanma Konteyner Krizine Neden Olabilir

Rusyanın Ukraynayı işgali ile başlayan ve devam eden savaşın birçok sektör gibi lojistik sektörünü de olumsuz etkilediğini belirten Sintek Lojistik CEOsu Oğuz Büte, “Özellikle armatörlerin seferlerinin büyük kısmını yeniden zamanlamaya çalışması, gemilerin-uçakların rotalarının tekrardan çizilmesi, uzayan transit sürelerin yanı sıra mesafeler ile maliyetlerin artması, sektör adına olumsuz gelişmeler. Ayrıca dünyanın en büyük konteyner limanlarından biri olan Şanghay şehri kapandı. Çindeki şehir kapanmaları konteyner krizinin tekrardan yaşanabileceğinin sinyallerini veriyor” dedi. 

2022 yılının ilk çeyreği ihracat anlamında lojistik sektörü için oldukça iyi geçtiğini belirten Oğuz Büte, “Ancak petrol fiyatlarındaki artış, brent petrol varil fiyatının yükselmesi ve bağlı olarak ülkemizdeki döviz kurunun artması özellikle ithalatta bir yavaşlamaya neden oldu. Bu bizler için olumsuz bir durum sayılabilir. Ancak bu yılın 3’üncü ayından itibaren deniz yolu ile taşıma hizmeti karşılığında gemi şirketine ödenen ithalat navlunlarının ufak da olsa gerilemesi ve konteyner krizinin bir nebze de olsa aşılmasıyla, sektörün ihracatçılara daha kolay hizmet verme şansı doğdu. Bu durum, olumlu bir gelişme. Ayrıca Bağımsız Devletler Topluluğu (CIS) ülkelerine Avrupa’dan yapılan sevkiyatlarda da Rusya hattının kapanması ile özellikle Türkiye üzerinden transit işlemlerde artış oldu” diye konuştu.

DEVAM EDEN SAVAŞ SEKTÖRÜ OLUMSUZ ETKİLİYOR

Armatörlerin seferlerinin büyük kısmını yeniden zamanlamaya çalışması, gemilerinin-uçakların rotalarının tekrardan çizilmesi, uzayan transit süreler ve mesafe ile maliyetlerin de daha fazla artmasının olumsuz gelişmeler olduğunu ve devam eden savaşın sektörü olumsuz etkilediğini belirten Büte, “Dünyanın en büyük konteyner limanlarından biri olan Şanghay şehri kapandı. Çin’deki şehir kapanmaları konteyner krizinin tekrardan yaşanabileceğinin sinyallerini veriyor" ifadeleriyle son gelişmelerin olası yansımalarına dikkat çekti. 

2022 YILI LOJİSTİK SEKTÖRÜ İÇİN BÜYÜME TRENDİ İLE GEÇECEK

2022'nin lojistik sektörü için 2021’de olduğu gibi büyüme trendi ile geçeceğini belirten Oğuz Büte, devam eden krizler dolayısıyla tedarik zincirindeki lojistik faaliyetlerinin daha da önem kazandığını, bu durumun da kaliteli ve zamanında hizmet verebilen lojistik firmaları için fırsat yarattığını belirtti.

HEDEFİMİZ, KÖKLÜ DEĞERLERİ OLAN BİR LOJİSTİK ŞİRKETİ OLUŞTURMAK

Sintek Lojistik'in bugünü ve geleceğiyle ilgili de bilgi veren Oğuz Büte, "Büyük proje taşımacılığı, komple gemi chartering gibi mühendislik ve özel bilgi birim, tecrübe isteyen işlerden, genel kargo taşımacılığındaki tüm alanlarda (hava, kara, deniz, tren yolu) eksiksiz hizmet veriyoruz. 2022'de de Sintek Lojistik olarak 2021 yılındaki yükselme ivmemizi devam ettireceğiz. Hedefimiz, yıllar geçtikçe kurum kültürü oturmuş, köklü değerleri olan bir lojistik şirketi oluşturmak. Tüm enerjimizi bu yönde kullanıyoruz ve yaptığımız işlerle iz bırakan bir şirket olmayı amaçlıyoruz. Hollanda’da şirketimizi genişletmek, yurt içinde ise Mersin’de bir ofis açmak, şu anda planlarımız arasında olan en sıcak gündem maddelerimiz.”

 
DHL Lojistikte İşin Geleceği Trend Raporu 2. Bölüm Yayınlandı
 
Mercedes Benz Türk’ten, Adblue Sistem Laboratuvarı ile Çevreci Yatırım
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
DHL Lojistikte İşin Geleceği Trend Raporu 2. Bölüm Yayınlandı
DHL “Lojistikte İşin Geleceği” Trend Raporu 2. Bölüm yayınlandı: Önümüzdeki ...
İlk Çeyrekte Elleçlenen Yük Miktarı 135 Milyon Tonu Aştı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, bu yılın ilk çeyreğinde limanlarda elleçlenen ...
Ağrı Nakliye ve Lojistik Hizmetleri Nakliye Rehberi'nde
Yurt içi taşımacılık faaliyetleri kapsamında, Ağrı nakliye ve lojistik ...
 
Forwarderler Pandemide Cankurtaran Oldu
Lojistik sektöründe 20 yılı aşkın süredir çözümler sunan ATF Forwarding’in ...
Karasu ile Köstence Arasındaki Ro-Pax Hattı Ne Zaman Başlıyor? UND Detayları Görüştü!
UND Genel Sekreteri Ergün Bilen, Sea Lines Genel Müdürü Serkan Ülgen ve ...
Bulgaristan TOLL Sistemindeki Otobanlar ve Yollara Uygulanan Ücretlerde Artış!
UND, Bulgaristan’daki TOLL sisteminde yapılacak değişikleri açıkladı. Detaylar haberimizde..
 
Borusan Lojistik Hackathon Başlıyor
Borusan Grup şirketlerinden Borusan Lojistik, müşteriye özel çözümler ...
Soycan Şirketler Grubu, Yeni Yatırımlarla 2022’de Yüzde 20 Büyüme Hedefliyor
Lojistik ve tedarik zinciri yönetimi, uluslararası ticaret, otomotiv ve ...
Belarus'a (Belarus'tan) Taşınması Yasaklı Ürünlerle İlgili Önemli Bilgilendirme
UND'nin Belarus'a (Belarus'tan) taşınması yasaklı ürünlerle ilgili duyuru yayınladı.
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
kamyonumKamyon haberler dikkatkamyoncubustürkiyesrctreyler