Türkiye'deki pazar payını sürekli artırarak başarılarını sürdüren Skoda, bunu sosyal medyaya da taşıdı. Skoda Türkiye'nin takipçi sayısı 239 bine ulaşırken, marka Avrupa’daki distribütörler arasında ilk sıraya yerleşti. Skoda Türkiye, Facebook'taki takipçi sayısıyla global pazarda Hindistan’dan sonra ikinci sırada yer alıyor. Skoda, Facebook’taki bu başarısının bir sonraki adımı olarak Instagram üzerinden de iletişim faaliyetlerini sürdürmeyi hedefliyor.
Markanın en yeni modellerin tanıtıldığı, Skoda'ya ilişkin güncel gelişmelerin paylaşıldığı, fırsatların duyurulduğu Skoda Türkiye'nin Facebook sayfası, 239 bini aşkın takipçisiyle her geçen gün büyüyen bir aileye dönüştü. Skoda Türkiye'nin Facebook sayfası, markanın Avrupa’daki distribütörler arasında takipçi sayısı bakımından birinci sıraya yükselirken, global pazarda Hindistan’dan sonra ikinciliği elde etti.
Sadece Facebook’ta değil diğer mecralarda da etkin olan Skoda Türkiye, 2011 yılı itibariyle yeniden tanımlanan tasarım felsefesi ve genişleyen ürün gamı sayesinde otomotiv sektöründe farklılaşan yönleri ve üstünlükleriyle dikkat çekiyor. Skoda, bu anlamda iletişim stratejisi doğrultusunda, sosyal medyada daha aktif yer alarak, hedef kitlesi ile arasında duygusal bağı kuvvetlendiriyor. Marka, sosyal medyada yapılan iletişim çalışmalarıyla farklı beğeni ve istekleri olan kullanıcı gruplarına Skoda deneyimi yaşatmaya devam ediyor.
2014 trendleri göz önünde bulundurulduğunda sosyal mecra iletişiminde Vine ve Instagram da önemli role sahip olurken, Skoda Türkiye, sosyal medya iletişimi kapsamında özellikle Instagram’da daha aktif çalışmalar ortaya koymayı hedefliyor.