Skoda markasının başarılı pazar performansını değerlendiren Yüce Auto Skoda Genel Müdürü Zafer Başar, pazarda dinamik modelleriyle öne çıkmayı sürdürdüklerini ve başarılı bir pazar performansı sergiledikleri belirtti. Skoda’nın pazarın yüzde 76’sını kapsayan model yelpazesiyle güçlenmeye devam ettiğini söyleyen Başar şöyle konuştu; “2018 yılının ilk 10 ayında otomotiv pazarı yüzde 30.7 daralırken, bizim dinamik modellerimizin ve ürün çeşitliliğimizin de katkısıyla pazar payımızı artırmayı başardık. Geçen yıl, aynı dönemde yüzde 3.4 olan payımız 16 bin 545 adetle 1 puan artarak, bu yıl yüzde 4.4’e çıktı. Bununla birlikte marka sıralamasında 13. sıradan 11. sıraya yükselerek çıkışımızı bu alanda da sergiledik. Ürünlerimizin kalitesini daha çok müşteri ile buluşturdukça hem pazar payımızı hem de satış adedimizi yükseltmeye devam edeceğiz.
“Modellerin Performansı”
Markanın amiral gemisi Superb modeli toplam Skoda modelleri içinde %36,9’la satış ile en çok tercih edilen Skoda modeli oldu. Skoda’nın C segmentindeki güçlü temsilcisi Octavia ise satışların %33,8 ile Çek markanın en çok sattığı ikinci model oldu. Markanın üçüncü en çok satan modeli ise %11,6 ile Fabia modeli oldu.
Skoda, dünyada da yükselişte
Skoda, Türkiye’de olduğu gibi global pazarda da büyümeye devam ediyor. Kârlılığını korumayı başaran Skoda, Ocak-Eylül döneminde geçen yıla göre yüzde 7.8 oranında artış sağladı. Böylece geçtiğimiz yıl dünya çapında ilk 9 ayda 871 bin 100 adet satışa elde eden marka, bu yıl ise 939 bin 100 araçlık satışla yeni bir rekora imza attı.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |