Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
9 Ekim 2012 Salı - 11:31

Standard Profil ENOVIA V6 çözümünü tercih etti

Otomotiv sektöründe sızdırmazlık profil sistemlerinin lider tedarikçisi Standard Profil, teknik verileri ve ilgili iş süreçlerini tek ortamdan en verimli şekilde yönetmek için Dassault Systèmes’in ENOVIA V6 çözümünü seçti. Dassault Systèmes’in çözüm ortağı ARGE Mühendislik’in de proje planlama ve yönetimindeki desteğiyle proje hedeflenen sürede başarıyla bitirildi.

Standard Profil ENOVIA V6 çözümünü tercih etti

Standard Profil, Dassault Systèmes’in ENOVIA V6 çözümünü tercih etti

Dassault Systèmes’den Standard Profil’de
otomotiv sanayi için çok önemli bir proje


3D Tasarım, 3D Modelleme ve Ürün Yaşamdöngüsü Yönetimi (PLM) çözümlerinde lider Dassault Systèmes, Türkiye’de çeşitli sektörlerde başarı öyküleri yaratmaya devam ediyor. Bu başarı öykülerinden sonuncusu Standard Profil ile birlikte ulaşılan başarı hikayesi oldu. 
Kalitesi, hizmeti, teknolojisi ve fiyatı ile otomotiv sektöründe sızdırmazlık profil sistemlerinin lider tedarikçisi olan Standard Profil teknik verileri ve ilgili iş süreçlerini tek ortamdan en verimli şekilde yönetmek için Dassault Systèmes’in ENOVIA V6 çözümünü tercih etti.  Standard Profil’de daha önce çok farklı ortamlarda ve dağınık olarak tutulan pek çok veri, bilgi,  döküman ve süreç ENOVIA V6 ortamında merkezileştirildi. Şu anda şirkette gelinen aşamada faal tüm projeler ENOVIA V6 ortamında yönetiliyor.

Verimlilik arttı, hatalar azaldı, esneklik korundu

Standard Profil, dünyanın ve Türkiye’nin en önde gelen otomotiv sektörü sızdırmazlık profil sistemleri tedarikçilerinden biri konumunda. Audi, BMW, GM, Dacia, Renault, Daimler, FIAT, Ford, Nissan, Opel, Porsche, Saab, Toyota şirketin çalıştığı iş ortakları arasında dikkat çekiyor.

Standard Profil, Dassault Systèmes ile birlikte gerçekleştirdiği projeyle, aynı anda pek çok ana sanayi müşterisine ait çok sayıda kompleks projenin yürütülmesi sırasında ortaya çıkan teknik verilerin ve ilgili iş süreçlerini tek platformdan düzgün şekilde yönetmeyi amaçladı. Standard Profil Ürün Geliştirme Direktörü Sertaç Yılmaz, projenin anahtar hedeflerinin  verimliliğin artırılması, hataların azaltılması, öğrenen bir organizasyon haline gelinmesi ve bu esnada esnekliğin aynen muhafaza edilmesi olduğunu söyledi. Yılmaz, şöyle konuştu:  “Dassault Systèmes ile gerçekleştirdiğimiz projeyle birlikte, Standard Profil’de daha önce çok farklı ortamlarda ve dağınık olarak tutulan pek çok veri, bilgi,  döküman ve süreç ENOVIA V6 ortamına alındı. Seçilen birkaç projeyi tek merkezden yönetmeyi hedeflendiğimiz projede, bu hedefe önceden belirlenen sürede rahatlıkla ulaşıldı. Standard Profil’de geldiğimiz aşamada faal tüm projeler ENOVIA V6 ortamında yönetiliyor.”

Proje önceden belirlenen sürede başarıyla gerçekleştirildi 
Standard Profil projeye Dassault Systèmes ile birlikte 2011’in Temmuz ayında başladı. Planlanan İlk fazdaki çalışmalar Eylül 2011 sonu itibariyle tamamlandı. Bundan sonra pek çok genişleme, yeni uyarlama ve özel yazılım geliştirme istekleri ile proje Mayıs 2012 tarihine kadar yoğun şekilde devam etti. Projenin kapsamı ve karmaşıklığı dikkate alındığında önceden belirlenen hedeflere kısa bir sürede başarıyla ulaşılmış oldu.


“Tüm otomotiv sanayi için çok önemli bir proje”

Proje ile ilgili görüşlerini açıklayan Dassault Systemes İş Ortakları Yöneticisi Müge Sözen Enünlü ise şunları söyledi: “Enovia V6 projelerinin sayısı sürekli artıyor. Otomotiv sanayi tedarikçileri arasında kendi segmentinde lider firmalardan olan Standard Profil’in partnerimiz ARGE Mühendislik  ile başlamış olduğu ve ilk fazı tamamlanmış olan bu proje, Dassault Systemes Türkiye için gurur kaynaklarımızdan biridir. Catia’nın da içinde bulunduğu tipik bir çoklu OEM ortamında her iki CAD verisini, tek bir ortamda aynı arayüzlerle kesintisiz olarak yönetebilmek tüm tedarikçiler için çok etkileyici bir çözüm. Bu projenin bir diğer çarpıcı yönü ise çoklu–CAD ortamında 3Dlive kullanımıdır. Tedarikçilerin korkulu rüyası olan OEM Data Senkronizasyonu için geliştirilen çözümler, projenin bir başka farklılaştırıcı özelliği. Böylesi kompleks bir projenin tüm yönleriyle başarıyla yürütülmesini çok önemsiyoruz. Projenin sadece şirketimiz için değil, tüm otomotiv sanayi için de önemi büyük bir proje olduğunu düşünüyoruz.”
Projenin başarısında ArGe’nin payı büyük
Projenin satış öncesi ve sonrası tüm teknik süreçleri ArGe ekibi tarafından gerçekleştirildi. ARGE Mühendislik Kurucu Ortağı Sıtkı Öğütçü, aynı şekilde proje planlanması ve yönetiminin de ArGe Mühendislik tarafından hayata geçirildiğini söyledi. Öğütçü, “Böylece müşterinin ve şartların iyi tanınması sayesinde doğru strateji ve planlama yapılması mümkün oldu. Ayrıca hızlı reaksiyon ve yüksek seviye uzmanlık ile hedeflerin de ötesinde kısa zamanda başarı elde edilmesi sağlandı. Özellikle ileri uzmanlık gerektiren gerek ENOVIA gerekse CATIA’daki özelleştirmeler ve geliştirilen özel yazılımların lokal kaynaklarla gerçekleştirilmesi zaman ve maliyet açısından büyük avantajlar ortaya koyuyor” dedi. 
Projeyle birlikte Standart Profil’in elde ettiği faydalar ve katma değerler
- Tüm proje verilerine tek merkezden ve güncel olarak yetkiler bazında erişilebiliyor. Eskiden dağınık ve erişilmesi zor olan bu bilgilere hızlı ve direkt erişimin getirisi çok yüksek olmuştu. Ürünle ilgili tüm departmanlara ait verilere basit arayüzlerden ve tek noktadan erişim imkanı sayesinde ciddi verim artışları ortaya kondu.

- Teknik birimlerin eskiden elle, uzun sürelerde ve hataya açık yöntemlerle girdiği yüzlerce teknik bilgi (malzeme, alanlar, uzunluklar, ağırlıklar vb.) otomatik olarak CAD sistemlerinden parça ekranlarına geliyor, bu güncel bilgiler arama ve analiz amacıyla verimli şekilde kullanılıyor.

- Özellikle CATIA’ya entegre olarak gerçekleştirilen özel yazılımlar sayesinde pek çok uzun zaman alan ve tekrarlanan işlem tamamen otomatikleştirildi. Örneğin her projede defalarca tekrarlanan özel bir kesit kataloğu oluşturma işlemi normalde 1.5 gün civarında zaman alırken geliştirilen özel yazılım sayesinde aynı işlem yarım saat civarına indi ve tamamen  standartlaştırıldı.

- Entegre ileri görüntüleme araçları sayesinde herkesin lisans ihtiyacı olmadan tüm CAD verilerine hızla erişim ve ölçü vb. teknik bilgilere erişim imkanı oluştu.

- BOM (Parça Listesi) yönetim ortamı sayesinde ürünlerle ilgili döküman dışında da her türlü işlem ve süreç (onaylar, işakışları, problemler, mühendislik değişiklikleri vb.) tek merkezden yönetilebilir hale geldi.

 
V1 Challenge’tan yeni bir rekor
 
GÜVEN VEREN,GÜÇ KATAN İTHAL ATEGOLAR TÜRKİYEDE…
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
V1 Challenge’tan yeni bir rekor
V1 CHALLENGE AYDIN SOKAKLARINDA 10 BİNİ AŞAN SEYİRCİYLE TARİH YAZDI
Carlos Ghosn ve Bruno AncelIn
Automotive News Europe dergisi Renault-Nissan İttifakının Başkanı Carlos ...
Üç Lider El Ele
Treyler sektörünün lideri Tırsan Treyler, sıvı gıda taşımacılığında ülkemizin ...
 
Kılıçlar’dan Mer-Can'a 4 Stralis
Iveco’nun Mersin yetkili satıcısı Kılıçlar Otomotiv 1 Ekim tarihinde MER-CAN ...
Pazar Daralmaya Devam Ediyor!!!
OSD’nin 2012 Ocak-Ağustos Pazar, İhracat ve üretim raporu açıklandı. Ağır ...
Romanya ile KUKK Toplantısı Yapıldı
Türkiye ile Romanya arasında Kara Ulaştırması Karma Komisyon Toplantısı ...
 
Allison CNG/LNG’li Araçlara Güç Katıyor!
Kalkışta motorun torkunu attırması ve hızlanma sırasında kesintisiz vites ...
Avea ve Türk Telekom’lulara Özel İndirim
Pirelli, tüketicinin hayatını kolaylaştıran kampanyalara imza atmaya devam ...
Nissan Son Çeyreğe İddialı Girdi
Nissan Türkiye Eylül ayında binek segmentteki pazar payını 3,7’ye çıkararak ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
kamyoncufahrertruckkamyonum haberler srcnewsşoförKamyon