Shell & Turcas Perakende Satışlar Pazarlama Müdürü Günden Yılmaz kampanyaya ilişkin olarak, “Ulaşımda kullanılan enerjinin tasarruflu kullanımıyla hem çevreye hem de ekonomiye büyük katkı sağlanabileceğine inanıyoruz. Araştırma sonuçları Türkiye’deki sürücülerin tasarruf konusunda hassas olduklarını gösteriyor. Bizim de amacımız sürücülere nasıl yakıt tasarrufu sağlayabileceklerini keyifli bir yolla göstermek ve teşvik etmek. Türkiye’nin birçok alanda olduğu gibi Tasarruf Liginde de farkını Hedef 1 Milyon web sitesindeki oyunlara katılarak göstereceğine inanıyorum” dedi.
Renkli Aktiviteler Gerçekleştirilecek
Etkinlikler kapsamında 15-16-23 Eylül tarihlerinde 4 farklı noktada saha tanıtım aktiviteleri düzenlenerek, yakıt tasarrufuna dikkat çekilecek. Katılımcılar, kurulan Hedef Bir Milyon standlarında çeşitli hediyeler kazanma şansını yakalayacak.
Etkinlik takvimi: Cevahir AVM (15 Eylül), Caddebostan Sahili (16 Eylül), Bakırköy Meydan (23 Eylül)
Milyonda Bir Olmak İsteyenler Shell Fuelsave Challenge’da Buluşuyor
Eğlenceli ve tamamlanması kolay mini oyunların ilki olan Shell FuelSave Challenge www.shell.com.tr/hedefbirmilyon adresinde yer alıyor. Hedef Bir Milyon’un ilk oyunu Shell FuelSave Challenge “milyonda bir” olmak isteyen herkese açık. Facebook da dâhil olmak üzere sosyal medya platformları aracılığıyla paylaşılabilen diğer beş oyun ise gelecek aylarda yayınlanacak.
Shell’in Yakıt Tasarrufu Yolculuğu
Sürücülerin daha fazla yakıt tasarrufu sağlamalarına destek olmak amacıyla 100 yıldan uzun süredir araştırma çalışmalarını sürdüren Shell, bu alandaki deneyimini ürünlerine katarak tüketicilerle de paylaşıyor. Tüm araçlarda yakıt tasarrufu sağlayan Shell FuelSave Kurşunsuz ve Shell FuelSave Diesel ürünleri Shell’in deneyim ve ileri teknolojisinin en iyi örnekleri.
Shell; Türkiye, İngiltere, Çek Cumhuriyeti, Danimarka ve Hollanda’da online anket yöntemiyle gerçekleştirdiği araştırmayla, sürücülerin tasarruf konusundaki tutumlarını tespit etti. Araştırmaya göre Avrupalı sürücülerin yüzde 81’i yakıt tercihinde “tasarruf” özelliğine önem vermezken, Türkiye’deki sürücülerin yüzde 36’sı yakıt seçimini tasarruf sağlama özelliğine göre yapıyor. Yakıt tercihini tasarruf özelliğine göre belirleyenlerin oranı İngiltere’de yüzde 13, Çek Cumhuriyeti’nde yüzde 20, Danimarka’da yüzde 5, Hollanda’da ise yüzde 8 seviyesinde.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |