Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
English
Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
8 Nisan 2014 Salı - 11:24

TMME 2013 4. Çeyrek Sonuçları Açıklandı

Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) 2013 Yılı 4. çeyrek sonuçlarına göre Arçelik, Axa Sigorta, Bosch, BİM, İş Bankası, MNG Kargo, Samsung, Siemens, Volkswagen ve Ziraat Bankası müşteri memnuniyetinde lider markalar oldular.

TMME 2013 4. Çeyrek Sonuçları Açıklandı

81 ilde, 11 bin 564 tüketici ile bilgisayar destekli telefon anketi (CATI) yapılarak ve özel ekonometrik analiz modeli ile belirlenen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi 2013 yılı 4. çeyrek sonuçları açıklandı.

 

TMME çalışması kapsamında, 2013 yılının 4.çeyreğinde Televizyon, Beyaz Eşya, Sağlık Sigortası/Kasko, Ulusal Kargo Dağıtımı, Binek Otomobil, Zincir Marketler ve Bireysel Bankacılık sektörleri ölçüldü.

 

TMME 2013 4. çeyrek sonuçlarına göre Televizyon sektöründe Samsung, Beyaz Eşya sektöründe Arçelik, Bosch ve Siemens, Sağlık Sigortası/Kasko sektöründe Axa Sigorta, Ulusal Kargo Dağıtımı sektöründe MNG Kargo, Binek Otomobil sektöründe Volkswagen, Zincir Marketler sektöründe BİM, bireysel bankacılık sektöründe özel bankacılık kategorisinde İş Bankası, kamu bankaları kategorisinde ise Ziraat Bankası müşteri memnuniyetinde lider oldu.

 

 

2013 yılında satışlar rekor seviyeye ulaştı, müşteri Binek Otomobil sektöründen memnun kaldı

 

Otomotiv sektörü 2013 yılını rekor seviyede satış rakamları ile kapadı. Bu ivme 2009 yılından bu güne aynı seviyeyi korumaya devam eden binek otomobil sektörünün müşteri memnuniyeti endeksinde 2 puanlık bir artış sağladı. Sektördeki 2 puanlık artış TMME 2013 4.çeyrek endeksindeki artışın (0,4 puan) ana sebebi oldu.

 

2013 yılında marka bazında sıralamada Volkswagen’in birinci sırada yer aldığı gözlendi.

 

 

 

Ulusal Endeks son çeyrekte artışa geçti.

 

Türkiye Kalite Derneği (KalDer) ve uluslararası araştırma kuruluşu KA Araştırma Limited ortak girişimi tarafından yürütülen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) 2013 yılı 4. çeyrek sonuçlarına göre 2013 yılı 3. çeyreğinde 76,2 olarak ölçülen ulusal müşteri memnuniyeti endeksi 0,4 puanlık artışla 76,6 olarak gerçekleşti. Aynı dönemde Amerikan Müşteri Memnuniyeti Endeksi de 0,1 puan artarak 76,8 puana yükseldi.

 

Tüketicilerin satın aldıkları ürün ve hizmetlerden memnuniyetini sayısal olarak gözler önüne seren TMME, ölçülen kuruluşlara, sektöründe kendi konumu ve rakiplerinin konumunu görme ve strateji geliştirme imkânı sunarken ülke genelinde müşteri memnuniyeti bilincinin geliştirilmesi ve yaygınlaştırılmasına da katkıda bulunuyor.

 

2013’de 25 sektörde 29 bin 661 müşterinin görüşlerine yer verildi

 

Sonuçları değerlendiren KalDer Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Doğan, “Ulusal ekonomiye ve ülkemizin sürdürülebilir kalkınmasına hizmet etmek, ülkemizin yarınlarına katkı sağlamak için toplum ve iş dünyasının ihtiyaç duyduğu model ve hizmetleri geliştirmek en önemli görevlerimizdendir” dedi. Bu yaklaşımdan hareketle 2005 yılından bu yana Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi çalışmasını yürüttüklerini ifade eden Hamdi Doğan, 2013’de 25 sektörde 106 kuruluşun detaylı olarak müşteri memnuniyeti ölçümlerinin yapıldığını ve toplam 29 bin 661 adet müşteri görüşmesi gerçekleştirdiklerini ifade etti. Doğan, 9 yıllık çalışma dönemi ardından, ulusal endeks sisteminin, verilerin, trendlerin bilimsel çevrelerde ve uluslararası düzeyde başarı örneği olarak kabul edildiğinin altını çizerken “TMME ile ülkedeki ürün ve hizmetlere ait kalite ve müşteri memnuniyeti artıyor mu, azalıyor mu?”, “Endeksteki pozitif ya da negatif eğilimler ölçülen iş kollarında belirli sektörlere mi ait, sadece bazı sektörlerde mi görülüyor yoksa belirli kuruluşlara mı özgü?”,“Bu değişimler uluslararası eğilimlerle paralel mi; ülkemize özgü farklılıklar var mı?” gibi ülke ekonomisi hakkında birçok soruya yanıt verilmektedir” dedi. Doğan sözlerini Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nde (TMME) 2013 yılında başarılı olmuş kurumların protokol ve iş dünyasının önemli isimlerini bir araya getirecek TMME Gala Gecesi ve Ödül Töreni’nde ödüllendirileceğini belirterek sonlandırdı. TMME Gala Gecesi ve Ödül Töreni 15 Nisan 2014’te, İstanbul’da Swissotel The Bosphorus’da gerçekleştirilecek.

 
TOBB Karayolu İstatistiklerini Açıkladı
 
Lojistik Sektörü ve Doğa Ana Dostluğu
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
TOBB Karayolu İstatistiklerini Açıkladı
2014 yılı Mart ayında, bir önceki yılın Mart ayına göre verilen geçiş ...
Dijital Seyahat Teknolojisi Uzak Değil
Gelecekte koltuğumuzda otururken de tatil yapabilecek miyiz? Rezervasyonları ...
Mart Ayında Medyada Kimler Popülerdi
Medya Takip Merkezi (MTM), magazin dünyasının Mart ayında medyada en fazla ...
 
Bodrum Global Yarışı Start’a Hazırlanıyor
Global Liman İşletmeleri (GLİ) ilk kez Bodrum’da düzenlenecek Global Run’la ...
New York Motorshow 2014 Çok Yakın
Yeni Mazda MX-5, bütün özellikleriyle Land Rover Discovery ve eylül ayında ...
Off-road Şampiyonası Nefes kesti
2014 Türkiye Offroad Şampiyonası ikinci ayağı, 05-06 Nisan tarihlerinde ...
 
Kamyoncuların Hayatından Fotoğraflar
Ford Trucks Sanat Atölyesi’nin, Coşkun Aral danışmanlığında bu yıl üçüncü ...
Akıllı telefon sensörü lojistikte çığır açıyor
•DHL yeni yayınladığı trend raporunda akıllı telefon ve konsol teknolojilerinin ...
Brisa, büyümeye devam edecek
2013 yılında yurt içi pazarda reel ekonomik büyümenin üzerinde performans ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Pazar
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
treylerdikkatbusnewsfahrerkamyonumşoförtürkiye haberler