Shell, güvenli ve ekonomik araç kullanımını teşvik etmek amacıyla, ödüllü* mobil uygulaması Shell Motorist’e yerleştirdiği Shell Drive özelliği ile tüm sürücülere yönelik tüm Türkiye çapında bir yarışma düzenliyor ve dereceye giren sürücüleri ödüllendiriyor.
Türk Standartları Enstitüsü’nden (TSE) Müşteri Dostu Marka belgesini alan ilk akaryakıt dağıtım şirketi olan Shell & Turcas’ın “Güvenli Sürüş” ve “Yakıt Ekonomisi” değerlerini müşterilerine yaşatmak için mobil uygulaması Shell Motorist’e yerleştirdiği Shell Drive özelliği sayesinde sürücüler, yolculuklarını analiz ederek daha güvenli ve ekonomik sürüş konusunda birbirleriyle yarışabiliyor ve dereceye girenler Shell’den hediye yakıt kazanıyor.
Shell Drive ayrıca, sürücülere güvenli ve ekonomik sürüş konusunda ipuçları veriyor. Shell Motorist uygulaması üzerinden Shell Drive yarışmasına katılan sürücüler, sürüş performanslarını oyunlaştırılmış bir deneyimle arkadaşlarıyla da paylaşabiliyor.
18 Nisan’da başlayan Shell Drive Türkiye yarışmasında, Shell Motorist uygulamasını App Store ve Play Store’dan telefonlarına indiren kullanıcılar facebook, google+ ya da e-posta hesaplarıyla giriş yaptıkları Shell Drive oyununda, her biri 2 hafta sürecek olan 3 dönem boyunca yarışacaklar. İki haftalık dönemler süresince, yolculuklarına başlamadan önce telefonlarındaki Shell Drive uygulamasını başlatarak yolculuklarını kaydedecek ve birbirleriyle rekabet edecekler. Her dönemin sonunda 1’inciye 500 TL karşılığı 50.000 smart puan, 2’inciye 300 TL karşılığı 30.000 smart puan ve 3’üncüye 200 TL karşılığı 20.000 smart puan hediye edilecek. Dereceye giren sürücülerin ClubSmart kartlarına yüklenecek olan puanlar, Shell istasyonlarında akaryakıt ve otogaz alımlarında kullanılabilecek. Ödül kazanan sürücülerin bilgileri, her dönem ayrı ayrı olmak üzere www.shell.com.tr adresinde yayınlanacak.
6 ayda 14.000’den fazla kişi Shell Drive ile Seyahat Etti
Shell Drive, sürüş stilleri hakkında sürücülerde daha fazla farkındalık yaratarak kullanıcılara fayda sağlayabiliyor. Söz konusu farkındalığın eyleme dönüştürülmesi, Shell Drive kullanıcılarının daha güvenli araç kullanan ve yakıttan daha fazla verim alan sürücülere dönüşmesine olanak tanıyor. Türkiye’deki sürücülerin kullanımına 2015 yılı Kasım ayında sunulan Shell Drive özelliğini bugüne kadar kullanan yaklaşık 14.000 sürücü, toplam 18.000 seyahatte, 200.000 km’den fazla yol kat etti. Daha şimdiden bu sürücülerin sürüş performanslarında genel olarak %30'luk bir iyileşme görülüyor.
*Mobil reklamların pazarlama, teknoloji ve medya kategorilerindeki yaratıcılarını ödüllendiren ve bu alandaki en prestijli organizasyonlardan biri olan MMA Smarties EMEA Bölgesi Ödülleri’nde, Shell’in mobil uygulaması “Shell Motorist” 2015 yılının ‘En İyi uygulama’ kategorisinde Bronz ödülün sahibi oldu.
Ayrıntılı bilgi ve uygulamayı deneyimlemek için:
http://www.shell.com.tr/products-services/on-the-road/shell-station-locator/motorist-app.html