Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
27 Kasım 2014 Perşembe - 13:28

Temsa ve servisler 2015’e hazır

Antalya WOW Topkapı Palace Otel’de gerçekleşen toplantıya yedek parça ve satış sonrası hizmetlerin yer aldığı 40 servisten 55 kişi katıldı. Toplantıda yedek parça ve satış sonrası hizmetler olarak yapılan çalışmalar ve iş planları paylaşıldı.

Temsa ve servisler 2015’e hazır

Temsa ve servisler 2015’e hazır

Temsa, 2014’ün 2’inci servis toplantısını 17-18 Kasım tarihleri arasında Antalya’da gerçekleştirdi. Toplantıda servis işbirliğinin, iletişimin artırılması ve etkin saha yönetimi için 5 yetkili servisten oluşan servis konseyi kurulması kararı alındı.Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Ali Buğday, “Nihai müşteriye faydası olmayan reklâm amaçlı kampanyalar yerine bakım fiyatlarını aşağıya çeken, bakımları müşteriye yük olmaktan çıkaracak köklü çalışmalar yaptıklarını söyledi. 

En iyi öneri yapan 3 servise ödül
Katılımcılardan önerilerin ve geri bildirimlerin de alındığı toplantıda, müşterilere daha verimli hizmet ve daha yüksek fayda sağlanmasına yönelik en iyi 3 öneriyi yapan servislere ödüller verildi. Bu servisler Güneri Otomotiv, Özçelik Motorlu Araçlar ve Brey Otomotiv olarak sıralandı.

Servis konseyi kuruldu
Toplantı sırasında, yetkili servislerin kendi aday ve oyları ile Temsa- servis İş birliğinin, iletişiminin artırılması ve etkin saha yönetimi için 5 yetkili servisten oluşan Servis Konseyi kuruldu. Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Ali Buğday, servis toplantılarının işleyişteki verimliliği artırmak ve müşteri memnuniyetini daha da yukarıya taşımak adına önemli olduğunu belirtti.

Markanın başarısında satış sonrası hizmetlerin önemi
Satış sonrası hizmetlerde yüksek seviyede müşteri memnuniyeti elde edilmesinin markanın başarısının sürekliliğini sağlamada en önemli etkenler arasında yer aldığını vurgulayan Ali Buğday, “Satış sonrası hizmetlerdeki kaliteli yapı Temsa’nın araç satışlarındaki pazar payını da büyütüyor. Müşterinin Temsa tercihinde bir etkenin de kaliteli satış sonrası servis ağının olduğunu görüyoruz. Bu bizi mutlu ediyor. Temsa ürünlerinin uzun bakım aralıklarına sahip olması taşımacıya daha düşük maliyetler getiriyor. Bu da araç sahibinin garanti kapsamı içerisinde servise gelmeye devam etmesini sağlıyor” diye konuştu.

Kazandır, kazan ilkesi
Ali Buğday, hedeflerinin her zaman kazandır, kazan olduğunu da vurgulayarak, “Nihai müşteriye faydası olmayan reklâm amaçlı kampanyalar yerine bakım fiyatlarını aşağıya çeken, bakımları müşteriye yük olmaktan çıkaracak köklü çalışmalar yapıyoruz” dedi.

2015’e hazırız
Ali Buğday, satış sonrası hizmetler birimi ve servisler olarak 2014 yılından memnun olduklarını ve hem ekip, hem servisler olarak yeni yıla hazır girdikleri söyledi. Buğday, 2015 yılında yine servis toplantılarını düzenlemeye devam edeceklerini belirterek, “Katılımınızdan ve verdiğiniz destekten, özenli çalışmalarınızdan dolayı hepinize teşekkür ediyorum” dedi.
 
Servis Konseyi sinerji katacak
Servis Konseyi kurulmasından duyduğu memnuniyeti dile getiren Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Ercan Uslular, “Böylece sizlerin taleplerinizi, beklentilerinizi daha hızlı bir şekilde öğrenebileceğiz. Müşteriden size yansıyan talepler, sorunlar sahada sürekli yer alan sizlerin süzgecinden geçirilmesiyle hem bizim için hem iş ortağımız olan sizler ve müşterilerimiz için en iyi sonucun elde edilmesini sağlayacak. Biz servislerimizle ortak çalışarak ancak müşteri memnuniyetini arttırabiliriz, bu noktada servislerimizin sürece dahil olmaları ve önerileri bizim için büyük önem taşıyor. Servis Konseyi satış sonrası hizmetlere yeni bir sinerji katacak” dedi

Yedek parça bulunabilirliği yüksek seviyelere ulaşıyor
Yedek Parça Müdürü Şafak Pesen Üstün, yedek parça bulunabilirlik seviyesinin müşteriye hızlı çözümler sunabilmek açısından kritik olduğunu belirterek, “Tüm servislerimizin yedek parça bulunabilirliğinin artırılması yönünde stok planlama çalışmalarını yürütüyoruz. Çekirdek listeler, kaza paketleri gibi farklı sınıflandırmalar ile servis derecemizi daha da yükselteceğiz. Yedek parça ve servis sürdürülebilirliği için Satınalma gücümüz ile alternatif tedarik çalışmalarında hızlandık. Müşterilerimiz sevkiyatlarını artık anlık takip edebiliyor.” dedi.

 
Aras Kargo’dan sektöründe bir ilk
 
KOBİ Express-DHL Express Dünya İkinciliği Getirdi
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Aras Kargo’dan sektöründe bir ilk
Aras Kargo işe yeni başlayanlar için uygulamalı kargo okulları açtı İşe ...
Renault-Nissan Elektrik Motorlu Otomobili
Renault-Nissan İttifakı 200 bin’inci elektrik motorlu otomobilinin satışını ...
Kadınlar Motor Yağını Nasıl Kullanır?
Kadınlar Motor Yağını Nasıl Kullanır?
 
Albayrak Grubu Tercihini Mercedes-Benz Kamyonlardan Yana Kullandı
Albayrak Grubu’nun 100 adet Mercedes-Benz Axor ve Atego model kamyon ...
Michelin’den ‘Havasız Lastik’
Dünyanın en büyük lastik üreticileri arasında yer alan Michelin, tüm dünyada ...
Haliloğlu Group Filosunu 150 Adet Axor İle Güçlendirdi
Haliloğlu Group, Mercedes-Benz Türk yetkili bayii Gelecek Otomotiv aracılığı ...
 
Iveco Türkiye’den Yönetici Transferi
Iveco Türkiye Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı K.Koray Kurşunoğlu ...
Yeni Kabin FM11 Onay Petrol İle İlk Kez Türkiye Yollarında
Petrol taşımacılığında faaliyet gösteren Onay Petrol, satın aldığı 1 adet ...
Karden Lojistik Renault Trucks’tan Vazgeçmiyor
Yurt içi ve yurt dışı lojistik hizmetini 2007 yılından bu yana sürdüren ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
fahrerkamyoncusondakikasrcşoförbustruck haberler dikkat