2014 yılının genel durum analizi ve 2018 yılına yönelik hedeflerinin, pazar ve projelerinin değerlendirildiği stratejik uyum toplantısına 15 Tırsan bayisinden toplam 40 temsilci katılım gösterdi.
Bayi Koordinatörü Aydın Temel’in açılışını yaptığı toplantıda, 2014 yılında bir kez daha pazarın açık ara lideri olduğunu kanıtlayan Tırsan’ın geçtiğimiz yıla ait başarıları değerlendirilirken, 2015 yılına ilişkin hedefler, taktikler ve geleceğe yönelik öngörüler üzerinde duruldu. Temel, “En önemli değer bir olmak, birlikte olmaktır,” dedi.
Tırsan’ın iş ortağı olmanın getirdiği avantajlara vurgu yapan bayiler, 2018 yılı hedeflerine yönelik olarak Tırsan ile tamamıyla uyum içerisinde olduklarını ve önümüzdeki yıl yatırımlarını artıracaklarını ifade etti.
2014 yılında belirlediği tüm hedeflerini gerçekleştiren ve tüm treyler segmentlerinde pazar lideri olan Tırsan, bayileriyle gerçekleştirdiği toplantı ile 2015 yılında yurt içi satışlarını bir önceki yıla göre %20 artırmak üzere bayileriyle tam mutabakata vardı. Sadece Türkiye’nin değil, Avrupa’nın da ürün çeşitliliği en geniş treyler üreticisi olan Tırsan’ın her bir ürün grubu için uzmanlaşmış sekiz fabrikası ve tüm ürün aileleri için farklı stratejiler geliştirildi. 2013 yılında belirlenerek duyurulan 2018 yılı stratejisine yönelik olarak da durum analizi gerçekleştirildi ve bu hedeflere yönelik olarak 2015 yılında alınması gereken pozisyonlar belirlendi. 2018 yılı itibarıyla yıllık üretimini 20.000 adede çekmeyi planlayan Tırsan, bu rakamın yarısını yurt içi piyasada, yarısını ise ihracat pazarlarında satmayı hedefliyor.
Türkiye’nin 30 farklı noktasındaki bayileri ve 52 farklı lokasyona yayılan servis ağı ile ülkemizin en geniş bayi ve satış sonrası hizmet ağına sahip treyler üreticisi olan Tırsan’ın sıfır hatalı ürünler üretmeye devam edeceğini vurgulayan Tırsan Yurtiçi Satış Genel Müdür Yardımcısı Ercan Kulaksız, 2018 hedeflerine giden yolun ancak mükemmeliyetçiliğin sürdürülmesiyle kat edilebileceğini ifade etti.