Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
19 Ocak 2016 Salı - 10:07

Treder'in Yeni Üyesi Makinsan Treyler Oldu

Araç üstü ekipman sektöründe gerçekleştirdiği yatırımlarla üretim gücünü artıran Makinsan, ağır yük taşımacılığındaki farklı çözümleriyle dikkat çekiyor.

Treder in Yeni Üyesi Makinsan Treyler Oldu

Makinsan’dan ağır yüklere özel çözümler

Ağırlıklı olarak damper treyler, konteynır taşıyıcı treyler, lowbed treyler, ADR’li tanker treyler ve özel yük taşıma çözümleriyle yurtiçi ve yurtdışına hizmet sunan Makinsan, ağır yük taşımacılığında özel ürünlere odaklandı. Son yıllarda ağır yük taşımacılığı konusunda ön plana çıktıklarına değinen Fabrika Müdürü Ali İhsan Çulha, “Bu kapsamda, ağır yük taşımacılığı alanında kullanılan lowbed alanında 2 dingilliden 10 dingilliye kadar geniş bir ürün yelpazesine sahibiz. Mekanik arka yükleme rampası klasiğini korumakla beraber, boyundan yüklemeli hidrolik rampa çözümlerimizle ağır yük taşımacılığında bir devrim yaptık. Bu çözümle beraber daha ağır ve daha geniş yükler daha güvenli ve daha rahat lowbed’e yüklenebiliyor. Lowbed imalatı üzerine yoğunlaşarak bu alanda sıra dışı ürünler imal ediyoruz. 45- 200 ton yük aralığında taşıma kapasitesine sahip çok özel ürünler imal ederek özellikle Ortadoğu ve Türki Cumhuriyetler pazarında kendimizi gösterdik” dedi.
Adana Metal Sanayi Sitesi’nde 1992 yılında başladıkları faaliyetlerine, bugün Adana Hacı Sabancı Organize Sanayi Bölgesi’nde kurulu tesislerinde devam ettiklerini anlatan Makinsan Fabrika Müdürü Ali İhsan Çulha, firmaya ilişkin şu bilgileri paylaştı: “Makinsan’ın kurulduğu dönemlerde Çukurova Bölgesi’nde araç üstü ekipman ihtiyacı hızla büyümekteydi. Makinsan bu alandaki boşluğu doldurdu;  kapasitesini, bilgisini, tecrübesini arttırmayı bilerek kısa sürede sektörde kendini kanıtladı. 1998 yılında firma kimliğimizi değişime uğratacak ilk adımı attık ve Adana Hacı Sabancı Organize Sanayi Bölgesi’ne taşındık. Şu anda 15 bin metrekare kapalı, 10 bin metrekare açık alanda faaliyetlerimizi sürdürüyoruz. Ürün yelpazemizi sürekli genişletmeye özen gösteriyor, römork ve yarı römork imalatı yaparak hedeflerimize doğru emin adımlarla ilerliyoruz. Sürekli geliştirdiğimiz hizmet anlayışımızla günümüz teknolojisini yakından izliyor, teknolojik tezgahlarla üretim yapıyoruz. Çalışanlarımızın bilgi ve becerilerini sürekli eğitim faaliyetleri ile destekliyor ve artırıyoruz.”

Yıllık ortalama 400 damper treyler, 150 lowbed ve 150 adet de diğer ürünler olmak üzere toplam 700 civarında ürün imal ettiklerini belirten Çulha, özellikle ağır yük taşımacılığında geniş bir ürün yelpazesine sahip olduklarını dile getirdi. Bu kapsamda 2 dingilliden 10 dingilliye kadar geniş bir lowbed ürün grubuyla hizmet sunduklarını kaydeden Çulha, “Tabii ki bu sektörün olmazsa olmazı damperli yarı römork üretimimiz de bütün hızıyla devam ediyor. Yurtiçi ve yurtdışı taleplerini karşılamak üzere sahamızda hazır bulunduruyoruz. Ayrıca hafriyat ve ağır tonajlı, darbeli yükleri taşımak için kaya damperleri de firmamızın ürün yelpazesi içinde oldukça büyük bir yüzdeyle yerini koruyor” diye konuştu.

Üretimlerinin yaklaşık yüzde 70’ini ihraç ettiklerini bildiren Çulha, 2002 yılından bu yana yurtdışı pazar paylarını sürekli artırdıklarını ifade etti. Proje ve yatırımlarını sürdürerek treyler alanında ürün ve hizmet geliştirmeye odaklandıklarını söyleyen Çulha, “Aynı oranda ihracatımızı da artırmayı hedefliyoruz. Orta Asya, Çek Cumhuriyeti, Rusya, Almanya, Fransa, İspanya, Hollanda, Gana (Batı Afrika), Nijerya, Dubai, Yemen, Umman, Suriye, İran, Kazakistan, Özbekistan, Türkmenistan, Azerbaycan, Gürcistan, Irak, Kuveyt, Suudi Arabistan, Sudan, Libya, Mısır ve Ürdün gibi pek çok ülkeye treyler gönderiyoruz” diye konuştu.  

“ÖZEL ÇÖZÜMLERİMİZ BİZİ TERCİH SEBEBİ YAPIYOR”

Her geçen gün yeni pazarlara ulaşarak, müşteri taleplerini en doğru şekilde değerlendirip en kaliteli ve hızlı hizmeti sunma gayretinde olduklarını ifade eden Çulha, açıklamalarını şu sözlerle sürdürdü: “Yurtiçi nakliye ve ağır taşımacılık sektöründe özel projelerimizle özel yükler taşıyor oluşumuz bizi tercih sebebi yapıyor. Ürünlerimizi önce tasarlıyor, ardından imalatını gerçekleştiriyoruz. Bugüne kadar, piyasa şartlarında oluşan sorunlarda bulduğumuz çözümlerle firmaların tercih sebebi olduk. İmalat süremiz, uygun fiyat politikamız, satış sonrası servis hizmetlerimizle; müşteriye ve araca ciddi yaklaşım sergileyerek, esnek taşıma çözümleri üreterek kendimizi diğer firmalardan ayırdık. Damperli treyler ürünlerinde yüksek mukavemetli çelik kullanarak dorse ağırlığında yüzde 20 civarında bir hafifleme sağlayarak ağırlığı 5,900 kg seviyesine kadar çektik. Treyler ağırlığındaki bu yüzde 20’lik hafifleme firmaların taşıdığı yükü yüzde 20 artırdı ve sağladıkları bu kazanç da bizi tercih etmelerinde önemli bir etken oldu. Müşteri memnuniyetini ön planda tutarak, ürün yelpazemizi genişletiyor, kalitemizi artırmaya özen gösteriyoruz. Önümüzdeki dönemlerde de yatırımlarımıza Ar-Ge ve Ür-Ge faaliyetlerimize ara vermeden devam edeceğiz. Yurtdışı fuarlara katılım sağlayarak müşteri ağımızı güçlendirmeyi, ülke tanıtımına ve ülke ekonomisine katkı sağlamayı istiyoruz. Bu doğrultuda; küreselleşme süreci içerisinde teknolojik gelişmelerin takipçisi olacağız. Güçlü ve dinamik kadromuzla dış ticarette her geçen gün kendini geliştiren, mevzuata uyum sağlayan, sürekli kendini yenileyen bir anlayışla yurt dışı pazarlarda marka haline gelmeyi hedefliyoruz.” 

 
Dolar ve Euro Ne Kadar?
 
BMW’nin 7 Serisi İçin Tercihi, Goodyear Oldu!
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Dolar ve Euro Ne Kadar?
Serbest piyasada dolar 3,0270, euro 3,2920 liradan güne başladı.
İDO ve BUDO Seferleri İptal
İstanbul Deniz Otobüsleri (İDO) ve Bursa Deniz Otobüsleri(BUDO) olumsuz ...
Ford'dan Emekli Oldu
Otomotiv dünyasının duayen isimlerinden Cengiz Kabatepe Ford Otosan'dan ...
 
Total’in Demirören Holding’e Devrine Rekabet Onayı
Rekabet Kurulu, Total Oil Türkiye AŞ’nin kontrolünün Demirören Holding ...
Otokar, Altay’ın Üretimine Talip
Türkiye’nin “milli tank” projesi Altay’ın ana yüklenicisi olan ve geliştirme ...
Kanal İstanbul Bu Yıl Start Alacak
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, İstanbul’a ...
 
Karlı Günlere Devam
Meteoroloji'nin son tahminlerine göre, İstanbul'da kar yağışı sadece çarşamba ...
Karayollarında Son Durum
Karayolları Genel Müdürlüğü'nün 19 Ocak tarihli bülteni şu şekilde...
Ambargo Kalksa da İran'da Ticaret Artışı Zor
Geçtiğimiz Cumartesi günü Viyana’da AB ve İran yetkililerinin yaptıkları ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
Kamyon haberler fahrernewslkwkamyoncukamyonumbustürkiye