Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
10 Ağustos 2016 Çarşamba - 16:49

UPS'den Yeni Araştırma

UPS’in yeni araştırması Avrupa’daki mağazaların kendi sınırlarının dışında rekabet edebilmeleri için üç kilit lojistik alanda yenilik yapmaları gerektiğini gösteriyor.

UPS den Yeni Araştırma

AVRUPADA’Kİ PERAKENDECİLER İNTERNETTEN ALIŞVERİŞ YAPAN ‘ESNEK MÜŞTERİLER’İN BEKLENTİLERİNE YAVAŞ KARŞILIK VERİYOR

UPS’in yeni araştırması Avrupa’daki mağazaların kendi sınırlarının dışında rekabet edebilmeleri için üç kilit lojistik alanda yenilik yapmaları gerektiğini gösteriyor.

UPS’in yeni araştırması Avrupalı perakendecilerin faaliyetlerini dijital müşterilere adapte ederken karşılaştıkları zorluklara dikkat çekiyor. UPS Çoklu Kanal Perakendeciliğinin Nabzı anketi giderek küreselleşen ve sınır-ötesi satışlar yapan piyasa oyuncularının bir perakende piyasasında istikrarlı veya büyüyen bir pazar payını elde tutmak için yenilik yapmalarının ne kadar gerekli olduğunu vurguluyor.

UPS Avrupa, Perakende Pazarlama Müdürü Carrie Royle “Tüketiciler birçok online ve geleneksel satış kanallarını keşfediyor ve bunlardan hangisi ihtiyaçlarına en uygunsa onu tercih ediyorlar.” diyor. “Ayrıca perakendeci tekliflerini karşılaştırmak ve değerlendirmek için sosyal ağları da kullanıyorlar.” diye de ekliyor. UPS’in gönderi çözümleri perakendecilerin büyümesine ve internet üzerinden yapılan satış işlemleriyle memnuniyetini arttırmasına yardımcı oluyor.

Bu yılın başlarında 700’den fazla perakende şirketi bünyesindeki lojistik uzmanları bu araştırma için deneyimlerini bizimle paylaştı. Avrupa’daki perakendecilerin, sektörün önde gelen rakiplerine ayak uydurabilmek için belirli yatırım ve yeniden yapılandırma planları bulunuyor. İşletme yöneticilerinin %30’undan fazlası bilişim, lojistiği organize etme, müşteri davranışlarını anlama ve yönetimi çok kanallı faaliyetlere cevap verir hâle getirmeye yeterince yatırım yapabilmek için büyük güçlüklerle karşılaştıklarını söyledi.

Perakendecileri tedarik zincirlerini internet üzerinden alışveriş yapan ve aynı zamanda “flex shoppers” diye de bilinen tüketicilere uyarladıkça şu üç kilit alana odaklanmaları gerekiyor: Fiziksel mağazalar, ürünün stokta kalmama durumu ve sınır-ötesi iadeler.  

Geleneksel Fiziki Mağazalardan Daha İyi Yararlanma

Avrupalı perakendeciler eğer rekabetin içerisinde kalmak istiyorlarsa, internet üzerinden yapılan işlemler arttıkça mağazaların ayak seslerinin git gide azaldığını da dikkate almaları gerekiyor. Bu da bir perakende mağazasının sahip olduğu geleneksel amacın ötesine geçerek, mağazayı envanter ve dağıtım ağının bir parçası olarak kullanmak anlamına geliyor.  



Avrupa’daki perakende satış şirketlerinin yaklaşık üçte biri (%27), mağazaları online siparişler için işleme merkezi olarak hâlihazırda kullanıyor. Ancak tabloda görüldüğü üzere, araştırmaya katılan ülkeler arasında büyük farklılıklar mevcut.

UPS verileri ayrıca, Avrupa’daki perakendecilerin %31’inin, internet üzerinden sipariş veren müşterilere daha fazla yerden paket teslim alma rahatlığı sunabilmek amacıyla gelecek 12–24 ay içerisinde mağaza ağı veya alternatif teslim alma yerlerini kullanmayı planladıklarını gösteriyor. Royle “Perakende araştırması esnek müşterilerle olan deneyimlerimizi doğruluyor. Meşgul müşteriler hangi şekilde onlara daha rahat geliyorsa, paketlerini Avrupa ve Kuzey Amerika genelindeki 24.000 UPS Access Point (Erişim Noktası) yerinden teslim alabiliyor.” dedi ve ekledi   “Dünya genelinde 27 milyona yakın tüketici, paketlerinin teslimatlarını en uygun gelen şekilde yeniden programlamaya veya yeniden yönlendirmeye olanak sağlayan bir online hizmet ve cep telefonu uygulaması olan UPS My Choise (Benim Seçimim) için kaydoldu.” 

Ürünün Stokta Kalmama Durumunu Satışa Çevirme

Daha önce yapılan UPS tüketici araştırmasına göre, Avrupalı müşterilerin %41’i stokta kalmayan bir ürün ile karşılaştığında bir başka rakip firmanın internet sitesi veya uygulamasına bakacaklarını; %20’si ise rakip şirketlerden birinin mağazasına gideceklerini söylüyor. Yalnızca %17’lik bir kısım ürünü almak istediklerini ve bekleyeceklerini belirtiyor. Çoklu kanal anket araştırması internet üzerinden yapılan ticari işlerin stokta bulunmama olumsuzluğuna oldukça duyarlı olduğunu, fiziksel mağazalar geride kalırken, internet üzerinden perakende satış yapanların; % 68’inin takip ve ürünün mevcut hâle geldiğinde tercih edilen bir adrese teslim edilmesi hizmetini sunduğunu ve %59’luk bir kısmının siparişleri takip ederek proaktif bir şekilde tüketiciye ürünün durumu hakkında bildirimde bulunduğunu gösteriyor. Fiziki mağazaların neredeyse yarısı (%45) başka bir alternatif sunmadan, müşterilere yalnızca beklemelerini söylüyor. UPS perakendecilerin lojistik stratejilerini geliştirmeleri ve bunlar içerisindeki çoklu-kanal çözümlerin yayılması için tam destek sunarak, stokta bulunmama durumlarını satış fırsatlarına dönüştürmeleri için mevcut en uygun çözümü seçmelerine olanak sağlıyor.  

Sınır-ötesi İadelerin Yönetilmesi  

İadelerin yönetilmesinin, internet üzerinden perakende satış yapanlar da dâhil olmak üzere tüm perakendeciler bakımından, bu alanda kilit bir başarı unsuru olduğu genel kabul görmüş bir olgudur. Müşteri güveni ve marka bütünlüğü etkili iadelere dayanır. Perakendeciler, bu alanda karşılaştıkları kilit zorlukların kusurlu ürünleri yönetmek (%64) ve kalite kontrolleri yapmak (%50) olduğunu söylüyor. Anket aynı zamanda perakendecilerin üçüncü şahıs lojistik ortaklarından yardım alma ihtiyacı duyduklarını da gösteriyor. Cevap verenlerin %60’ından fazlası iadeleri yönetmek için birden çok üçüncü şahıs lojistik ortağa ihtiyaç duyduklarını, %70’ten fazlası ile maliyet etkinliğine katkıda bulunduklarını söylüyor. Royle ise bu konuda “Sınır ötesi müşteri siparişlerini ve iadelerini yönetmek güç olabilir” şeklinde konuştu ve ekledi “UPS perakendeciler için birçok farklı iade seçeneği sunuyor.  Tüketiciler önceden bedeli ödenmiş olan ve yine önceden etiketlenmiş iade paketlerini Avrupa genelindeki 15.000 UPS Access Point noktasına bırakabiliyor.”

UPS Çoklu Kanal Perakendeciliğinin Nabzı Anketi Hakkında

Perakende satışlarının yürütülmesi ve icrasında çoklu kanal yaklaşımına dönüşümünü daha iyi anlamak için yapılan araştırmada, UPS 2016 tarihli Çoklu Kanal Perakendeciliğinin Nabzı anketini yaptırdı. Bu anket Belçika, Fransa, Almanya, İtalya, Hollanda, İspanya ve Birleşik Krallık’ı kapsamaktadır. 

IDC Perakendenin İçyüzünü Anlama birimi Ocak- Mart 2016 tarihleri arasında her bir ülkenin kendi yerel dilinde telefon görüşmeleri gerçekleştirdi. Her bir ülke başına cevap veren 100 örnek hedef buluyordu (toplam =707).

Görüşme yapılan kişiler tedarik zincirleri, lojistik ve e-ticaretten sorumlu kişileri de içeren üst kademe işletme ve operasyon yöneticileriydi. Anket hem doğrudan perakendecileri hem de giyim sektörü, tüketici malları ve son teknoloji endüstrisindeki üretime dönük perakende imalatçılarını kapsamıştır.  

 

 
Hilux Neler Yapıyor?
 
İlk Çeyrek Raporu
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Seger'den Turbo Korna
Türkiye’nin en büyük korna üreticisi Seger tarafından üretilen 81DH kodlu ...
Şampiyon Skoda!
Skoda, ekstrem şartların ve yüksek sıcaklığın olduğu Çin Rallisi’ni bir kez daha kazanmayı başardı.
Toyota Ödüle Doymuyor
Toyota, yüksek müşteri memnuniyetini ve güvenilirliğini aldığı ödüllerle taçlandırmaya devam ediyor.
 
Kampanyayı Kaçırmayın!
Pirelli, tüketicilerinin hayatını kolaylaştıran kampanyalara imza atmaya ...
13 Ağustos'ta Bekleriz
Türkiye’nin en iyi operatörünün belirleneceği “Operators Club” yeniden ...
TEMSA'dan 7 Prestij SX
Afyon’un en önde gelen şirketlerinden Kanatoğulları Turizm, filosuna 7 Prestij SX ekledi.
 
Goodyear Geleceği Araştırıyor
Goodyear ve London School of Economics (LSE) tarafından ortaklaşa yürütülen ...
Dev Proje
OSRAM, teknoloji dünyasında yankı uyandıran bir IT projesini hayata geçirdi!
Karşılıksız Çeke Para Cezası
Yatırım Ortamının İyileştirilmesi Kanunu'na göre karşılıksız çek veren ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
haberler buskamyonumKamyonsondakikalkwtreylerdikkattruck