Dünyanın lider marka danışmanlık şirketi Interbrand'in düzenlendiği Global Markalar Değerlendirmesi’nin 2011 yılı sonuçları açıklandı. Değerlendirmeye göre UPS, dünyanın en değerli markaları arasındaki sıralamada ilk 100 içersinde 27. sırada yer aldı. 2010 değerlendirmesinde 31. sırada yer alan UPS, büyük bir başarıya imza atıp ilk 100 içerisinde marka değerini %6 arttırarak 4 basamak daha yükseldi. UPS, ilk 100 global firma içersinde lojistik sektöründe faaliyet gösteren tek firma olarak 31. sırada yer aldı.
1974 yılında kurulan Interbrand, kuruluşundan bu yana marka değeri, marka stratejileri, kurumsal kimlik, marka analizleri ve birleşmeleri gibi konularda çalışmış dünyanın en önde gelen ve prestijli marka danışmanlığı kuruluşudur.
Interbrand değerlendirme sürecinde, firmaların markalarına şirket aktiflerinden birisi olarak nasıl yatırım yaptıklarını ve markalarını nasıl yönettiklerini dikkate alıyor. Buna bağlı olarak metodlarında markanın firmaya dokunduğu ve yarar sağladığı her alanı hesaba katmaktadır. Bunun sonuncunda ulaşılan son değer de firmaların daha bilinçli ve iyi kararlar alabilmesi için rehber olarak kullanılmaktadır. Bu değerlendirmede üç ana unsur kullanılmaktadır: Ürün ya da hizmetin finansal performansı, satın alma kararında markanın rolü ve marka gücü.