Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
English
Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
25 Temmuz 2018 Çarşamba - 10:28

Ultra Yumuşak Lastikler, Macaristan’a Bu Yıl İlk Kez Geliyor

Formula 1’in dar ve bol virajlara sahip zorlu pistlerinden Hungaroring – Macaristan Grand Prix’sinde bu yıl Almanya’da kullanılan (orta, yumuşak ve ultra yumuşak) lastikler önerilirken iki pist de hem ortak hem de çok farklı özelliklere sahip.

Ultra Yumuşak Lastikler, Macaristan’a Bu Yıl İlk Kez Geliyor

Hungaroring, Hockenheim’in Motodrom bölümünde olduğu gibi sürekli dönüş ve sert virajlardan oluşuyor. Hungaroring’de Almanya’dan farklı olarak, oldukça kısa olduğu için lastikler ve pilotlar için hiç dinlenme fırsatı bulunmuyor.

Mario Isola: “Başarının anahtarı, diğer lastikler ve ultra yumuşağın farkını anlamak”

Formula 1’in lastik tedarikçisi Pirelli’nin Otomobil Yarışları Başkanı Mario Isola, Macaristan Grand Prix’si ile ilgili şunları söyledi:

“F1’de yılın oldukça zorlu geçen ilk yarısının son yarışı olan Macaristan, geleneksel olarak sezon ortasını simgeliyor. Dolayısıyla, takımlar da yılın ilk yarısını iyi bir konumda tamamlamak istiyorlar. Macaristan yarışının sonuçları, genellikle sıralamalarda belli oluyor. Bu yıl ilk defa kullanılacak ultra yumuşak lastiklerin etkisini ve sürekli çalıştığı sıcak yüzeyde nasıl aşındıklarını görmek epey ilginç olacak. Bunu ve piste getirdiğimiz diğer lastiklerle ultra yumuşağın ilişkisini anlamak, başarılı bir yarış stratejisinin kilidini açan anahtar olacak. Bu yıl üçüncü kez önerdiğimiz hamurlar arasında bir ‘boşluk’ var yani üç lastik arasında eşit performans aralığı olacak ve farklı strateji seçeneklerine olanak sunulacak.”

YENİLİKLER NELER?

Ultra yumuşak lastikler, Macaristan’a bu yıl ilk kez geliyor.

Sezonun ikinci testi Macaristan Grand Prix’sinin ardından Salı ve Çarşamba günleri gerçekleşecek. Toro

Rosso her iki gün de Pirelli’nin 2019 lastik geliştirme programı için ikinci bir araç kullanacak. 2017 yılında da bir test gerçekleştirilen Hungaroring’de takımlar pist ve zorluklar hakkında fazlasıyla veriye sahip.

Ultra yumuşak lastikler, Macaristan Grand Prix’si için en çok seçilen lastik tipi: Örneğin Renault, her pilot için 10 set ultra yumuşak ile en agresif seçimi yaptı.

 

 

 
Otobüsüm Dijital Yolculuğuna Hızlı Başladı!
 
Sertrans 244 Lise Ve Üniversite Öğrencisine E-Ticaret Eğitimi Verdi
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Renault F1 Pilotu Nico’dan Sezonun En İyi Performansı
Renault Sport Formula 1 Takımı’ndan Nico Hülkenberg, Almanya Grand Prix’sinde ...
Otonom Araçta Yapay Zeka Tedarikçisi Nvidia Olacak
Şehir içi tamamen otonom ve sürücüsüz sürüş için sistem mimarilerinin ...
'Yaşı Hariç Araç Gözetmiyoruz'
Metro Turizm Samsun Bölge Müdürü Ali Karayutu dergimize verdiği röportajda ...
 
Karsan’ın Amiral Gemisi Jest’e Otomatik Vites Dopingi
Bursa’da yer alan iki fabrikasında çağın mobilite ihtiyaçlarına uygun ...
Volkswagen’in Wolfsburg Fabrikası’na Ödül
Volkswagen’in ilk ve en eski üretim merkezi olan Wolfsburg Fabrikası, ...
UND İcra Kurulu Başkanı Recai Şen Sektör Basını İle Bir Araya Geldi
UND İcra Kurulu Başkanı Recai Şen, sektörün zor bir zamandan geçtiğini ...
 
''Otobüsler Artık Otomasyon Sistemiyle Denetlenecek''
Samsun Otogarı Yönetim Müdürü Sönmez Yalçınla gerçekleştirdiğimiz söyleşide ...
Anadolu Isuzu, İhracatta Rekora Koşuyor
İhracat pazarlarında 2020 yılına kadar agresif büyüme hedefi olan Anadolu ...
Yerli Lojistik Şirketleri Deplasmanda Kazanmaya Başladı
İhracat rakamlarında son yıllarda görülen artış lojistik sektörünü de ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Pazar
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
haberler truckfahrerlkwkamyoncutreylerKamyonşoförsondakika