Volkswagen AG tarafından her yıl verilen "Servis Kalite Ödülleri" sahiplerini buldu. Serviste yapılan işin kalitesi ve müşteri memnuniyetinin değerlendirildiği ödüllerde Türkiye, en iyi servis hizmetlerini sağlayarak 2017 yılında büyük ödülün sahibi oldu.
Süreler kısaldı, verimlilik arttı
Volkswagen Ticari Araç Türkiye, müşteri memnuniyetini, servis kalitesini ve verimliliği artırmasının yanı sıra araçların serviste kaldıkları süreyi azaltması nedeniyle bu ödüle layık görüldü.
Volkswagen Ticari Araç Satış Sonrası Hizmetler, kapasite artışına gitmeden verimliliği artırarak randevu sürelerini düşürdü. Ayrıca servise giren araçların merkezden takip edilmesi amacıyla geliştirilen ve diğer pazarlara örnek uygulama olarak gösterilen "videowall" projesi sayesinde, servise gelen araçlara çok daha hızlı müdahale edilerek araçların yetkili serviste daha az süre kalması sağlandı.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |