Volvo Kamyon satış sonrası hizmetlerde her gecen gün verim ve kalite düzeyini arttırmaya, çağrı merkezi ile müşterilerine en iyi desteği vermeye devam ediyor.
Volvo Kamyon, ürünleri ile ticari araç sektörüne değer katarken araçların kesintisiz sürüş süresini arttıracak çalışmalarını da sürdürüyor. Zorlu ekonomik koşullarda verdiği kaliteli satış sonrası hizmetlerle müşterilerinin kârlılığını arttırmayı hedefleyen Volvo Kamyon, müşterilerinin 7 gün 24 saat ulaşabileceği Çağrı Merkezi ile kesintisiz hizmet sunuyor.
Müşterilerinin dilek, şikayet ve sorularını, yol yardımı ve bilgi isteklerini iletebilecekleri Volvo Kamyon Çağrı Merkezi maksimum müşteri memnuniyetine odaklı olarak çalışıyor. Volvo Türk Genel Müdürü Ulf Magnusson çağrı merkezi ile ilgili; “Volvo Kamyon olarak çok geniş bir yelpazede en kaliteli ağır tonajlı kamyon ve çekicileri müşterilerimize sunuyoruz. Ancak ürünlerimizin yanı sıra müşterilerimizin gerekli kârlılığı sağlaması için satış sonrası hizmetlerin de ne kadar önemli olduğunu biliyoruz. 2009 yılındaki zorlu ekonomik koşullarda satış sonrası hizmetlerin önemi çok net olarak yaşandı. Araç alımlarını yavaşlatan filolar bakım ve servis hizmetlerinden yararlanmaya devam ettiler” dedi.
Volvo Kamyon Çağrı Merkezi, müşterilerine 0212 315 01 10 numaralı telefondan 7 gün 24 saat Türkiye’nin tüm bölgeleri için hizmet veriyor. Volvo Kamyon müşterileri şikayet veya dileklerini iletebilecekleri gibi yolda yardıma ihtiyaç duymaları durumunda çağrı merkezini arayarak gerekli yardımın organize edilmesini talep edebiliyor.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |